anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem towaru

Client:49390960
#7 Wielbiciel#

Witam. Od jakiegoś czasu, a pewno już mija z pół roku mam problem ze zwrotem towaru. 

Nie jest to pojedynczy przypadek. Nie mogę zwrócić żadnego. Ewidentnie jest to problem który występuje na moim koncie, ponieważ nie mogę tego zrobić ani w aplikacji na telefonie, ani poprzez przeglądarkę anie też na innych urządzeniach. Już kilka razy podejmowałem próby kontaktu z Allegro z prośbą o pomoc, niestety nic nie zostało naprawione. Ciągle tylko instrukcje co do czyszczenia danych, instalowania nowszych wersji lub też prośby o zdjęcia lub filmiki.

Chciałem zapytać czy jest w ogóle szansa na to że ktoś z Allegro zainteresuje się moim problemem czy też nie ma na to szans? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49390960 Cześć. Nie mamy innych podobnych zgłoszeń, zatem bez nagrania czy zrzutów ekranu trudno nam sprawdzić, z jakim właściwie problemem się do nas zgłaszasz. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:49390960
#7 Wielbiciel#

wygląda to mniej więcej ta..... Wchodzę w Moje Zakupy, wybieram konkretny produkt do zwrotu, klikam Zwrot Towaru, po czym ukazuje się okno takie jak na załączonym zdjęciu. 

Nieważne, jak już to pisałem, czy jest to w aplikacji czy poprzez przeglądarkę, testowane na kilku urządzeniach i zawsze to samo. 

Jakiekolwiek próby naprawy zaistniałej sytuacji nie pomagają. 

IMG_20231108_12125569.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49390960 Dziękuję, przekażę to do działu technicznego, ale potrzebuję jeszcze takich informacji: 

- z jakiego urządzenia korzystasz?
- którą wersję androida masz zainstalowaną?
- z jakiej przeglądarki (bo widzę, że zrzut jest z przeglądarki)? + informację o wersji przeglądarki
- problem jest też w apce, dlatego napisz, z której wersji aplikacji korzystasz? (wersję aplikacji Allegro sprawdzisz w krokach Moje Allegro -> Konto -> O programie)
- czy taka sama sytuacja występuje, kiedy jesteś połączony z inną siecią, np. przez wifi?

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:49390960
#7 Wielbiciel#

Zrzut ekranu jest z aplikacji, nie przeglądarki. 

Nie ma znaczenia z jakiej opcji korzystam, czy jest to aplikacja, czy też przeglądarka, zawsze to samo. Sprawdzane było na kilku telefonach różnych marek, również na przeglądarkach,  i nie ma znaczenia czy jest to Google Chrome czy Opera, nie mogę zwrócić towaru. Czyszczenie pamięci itp nie pomagają.

Próby były robione również na laptopie, również bez efektu. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49390960 Sprawdziliśmy Twoje konto, ale nie widzimy żadnych nieprawidłowości. Prośba o przesłanie nagrania ekranu na przykładowym zamówieniu (oraz wskazanie numeru tego zamówienia). Ponów proces zwrotu i prześlij nam to nagranie do analizy. 

Nagranie możesz przesłać na spolecznosc@allegro.pl  (dodaj proszę link do tego wątku w treści wiadomości, to będę mogła do Ciebie wrócić z odpowiedzią).  

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów