anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatności

micha111
#7 Wielbiciel#

 

Problem płatności w aplikacji za pomocą Googlepay jak i kartą.

Cały czas wyskakuje błąd. Dziś za zakupy płacę już 10 raz i jeszcze nie zapłaciłem. Problem już występuje od dłuższego czasu, ale kiedyś tak się działo na ciemnym motywie, a teraz jest tak samo na jasnym.

Tragedia!!.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@micha111 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@micha111 Albo po prostu wyczyść jej dane (bez odinstalowywania).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

micha111
#7 Wielbiciel#

Nim napisałem post to wszystko co powyżej zrobiłem i nic to nie daje. Odpowiedź z Google Play jest taka, że wiedzą, że coś takiego się dzieje i pracują nad tym.

Dlatego dziękuję za wszystko co powyżej, ale to nic nie daje.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@micha111 W innym wątku widziałem posta, w którym ktoś napisał, że apka na iOS działa normalnie, ale na androidzie są problemy z płatnościami.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów