anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatnosc w toku

MAMY ROZWIĄZANIE!
ewamar1
#1 Nowicjusz#
  • Dokonałam zakupu , opłacając ze swojego konta , kwota została pobrana , a zakup jest nadal nie do końca opłacony ( opłata jest w toku ) , gdzie tkwi problem czy anulować zakup i zrobić ponownie ??
oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@ewamar1  nie anuluj zakupu, tylko anuluj płatność

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ewamar1 czy możesz podać numer zamówienia, o którym piszesz?

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ewamar1
#1 Nowicjusz#

f757ad00-347d-11f0-ab7d-adc8b071f268

 

oznacz moderatorów
ewamar1
#1 Nowicjusz#

f757ad00-347d-11f0-ab7d-adc8b071f268

oznacz moderatorów
RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@ewamar1 płatność za zakup jest anulowana, więc środki powinny wrócić na Twoje konto. Możesz ponowić zakup lub anulować zamówienie. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ewamar1
#1 Nowicjusz#

Jaki jest czas na zwrot środków, w razie braku zwrotu z kim się kontaktować?

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ewamar1 Środki powinny wrócić w ciągu 2-3 dni roboczych. W razie problemów napisz do nas przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów