Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, otrzymałem 3 przesyłki do paczkomatu. Przy dwóch z nich w aplikacji widniał przycisk umożliwiający odbiór paczki, a przy trzeciej nie. Status każdej z przesyłek wskazywał na gotowe do odbioru.
Nie mogę znaleźć informacji o kodzie odbioru, prawdopodobnie do mnie nie dotarł.
W aplikacji widnieje informacja że pozostało 18 godz. 46 min do odbioru paczki, po czym paczka zostanie zwrócona. Jestem teraz przed komputerem, tutaj również w szczegółach zakupu nie widnieje informacja o kodzie odbioru.
Przewoźnik i numer przesyłki
Allegro
A001MFOIY9
Poproszę o pilne wsparcie.
Przeglądając wątki znalazłem nr kontaktowy infolinii technicznej Allegro Box 616306997.
Konsultant udzielił mi pomocy w zakresie odebrania przesyłki.
Osobom mającym podobny problem polecam nr kontaktowy Allegro Box.