Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie odebrałem paczki upłyną termin nie odbiorę paczki została umieszczona w złym paczkmacie.
A nie dostałeś powiadomienia od przewoźnika np: jest w innym z powodu braku miejsca ale jak nie odbierzesz w wyznaczonym terminie wróci do właściwego paczkomatu? Pytaj sprzedającego to on wysyła i odpowiada do czasu dostarczenia przesyłki.
Tak się dzieje jak kurier ma na pace więcej paczek niż jest miejsca w paczkomacie i są przekierowywane na inny pobliski ale o tym powinieneś zostać powiadomiony. Skontaktuj się na infolinii In postu w sprawie swojej paczki .
@rewers912 Jakiej pomocy od nas oczekujesz?
@LEW433nom chyba nie do końca, skoro sprzedawca wysłał do prawidłowego paczkomatu, a Inpost umieścił w innym to jest wina Inpostu, a nie sprzedawcy. Swoją drogą miałam taką sytuację, ze moja paczka została umieszczona w innym paczkomacie ze względu na przepełnienie paczkomatu docelowego i jak jej nie odbiorę w 2 dni to zostanie przekierowana do paczkomatu który wybrałam, a nie zwrócona do nadawcy. Przesyłkę odebrałam, więc nie wiem, czy jak bym nie odebrała to czy została by przekierowana, czy zwrócona, u mnie paczkomat "zastępczy" był 100 metrów dalej więc nie było problemu.
Dla zdrowia przeszedłeś się 100 metrów dalej 🙂
Nie do końca. Podjechałam samochodem 😛
Do końca nie obwiniam sprzedającego za jakąś pomyłkę itd. napisałem ze on odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru, może składać reklamację.😁
Tak ale w tym przypadku to reklamować można samemu w In Poście .Sprzedawca nie ponosi winy za zmianę paczkomatu tylko firma kurierska ,która informuje gdzie szukać paczki.
Można, ale nie zmienia to faktu, że przesyłka wróci do nadawcy, klient będzie się domagał ponownego wysłania do prawidłowego paczkomatu i co wtedy?
Jak znam życie Allegro stanie po stronie kupującego z pominięciem Inpostu i wszystkich spraw opisanych powyżej.