Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć! Kilka dni temu wysłałem do klienta paczkę, była to część silnikowa. Wczoraj dostałem e-mail ze paczka została zatrzymana na sortowni z powodu nieregulaminowej zawartości gdyż pojawił się skądś olej. Kontaktowałem się z kupującym i odmówił odbioru z sortowni. Czy w takim przypadku jestem zobowiązany zwrócić mu pieniądze? Niestety przedmiotu nie będę w stanie już odzyskać...
Jeżeli bym zamówił potrzebną część to i z sortowni bym odebrał, aczklowiek popełniłeś błąd źle zabezpieczając paczkę i teraz powinieneś zwrócić klientowi kasę.
Jeśli sprzedałeś jako firma to musisz oddać kasę
@SuperPrzedmiotPL kasę musisz oddać , paczkę odzyskasz ....ale musisz się liczyć ze srogą karą za niedozwoloną zawartość .
Póki co żadnej informacji o jakichś zapłatach za to nie dostałem. Mam nadzieję że tak zostanie.. dzięki wielkie za pomoc
@SuperPrzedmiotPL Póki co ..... zwykle nie zapominają
@SuperPrzedmiotPL Kupujący nie chciał odebrać a wydali by mu ją? a czy nie poniósł by jakiś dodatkowych opląt kosztów, to słabo się dogadałeś z nim. Kasę musisz zwrócić kupującemu a tu jeszcze kara!
@LEW433 kupujący słusznie postąpił ,odbierając bez zastrzeżeń wziąłby na siebie odpowiedzialmość , a być może inne paczki ucierpiały na skutek zaniedbania autora wątku , ktoś musi za to zapłacić .
@mdrogeria Pewnie olej się wylał i taśma sortera cała zapaćkana i była przymusowa przerwa na czyszczenie .Znam ten klimat z opowieści żony co pracowała na taśmie . Komuś będą chcieli naliczyć koszty swoich strat a że płyny tego typu są do wysyłek regulaminowo zabronione to pewnie beknie nadawca.
Na szczęście pomyślałem że może nastąpić taka sytuacja, zabezpieczyłem duża ilością folii stretch. Na 100% olej nie wydostał się na taśmę, sądzę to po zdjęciach które dostałem.
to zapytaj przewoznika skad olej.