anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczkomat Inpost wielopaczki wziąłem dwie a okazało sie że były 3

MAMY ROZWIĄZANIE!
radeks1968
#7 Wielbiciel#

Taka sytuacja . Paczkomat zbił wszystkie paczki do jednej skrytki . Odebrałem 2 paczki ze skrytki . Czekałem  na jeszcze jedna paczke  ale zapomniałem o niej. Zona mi przypomniała po 2 tygodniach . Co sie okazuje , że ponoć były trzy paczki w skrytce  . Nie było trzech paczek bo bym widział( odebrałem dwie). Jesli jednak mam problemy ze wzrokiem to paczka powinna zostac a kurier powinien ja oddać do nadawcy . Jesli ktoś ją zabrał omyłkowo to na kamerach jest kto po mnie odbierał paczkę. Koszt był 55 zł no ale  czy to wazne. Inpost trzyma sie wersji że wszystkie paczki były w jednej skrytce i zostały odebrane. Taki bezduszny system  IT z którego tak wszyscy się cieszą . Jednak wolę rozmawiać z człowiekiem a nie z maszyną. 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#

@radeks1968 w wiadomości SMS z kodem oraz na wyświetlaczu paczkomatu podczas odbioru figuruje zapis ile paczek znajduje się w skrytce . Po Twoim odbiorze system uznał skrytkę za pustą i pewnie została użyta ponownie do umieszczenia kolejnej paczki lub nadania ... mogła się komuś ,, niechcący ,,, przykleić .

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@radeks1968 Podaj proszę numer przesyłki, której dotyczy problem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
radeks1968
#7 Wielbiciel#

Inpost przekazał ze paczka była odebrana i zrobili przeszukanie skrytki co wiadome po 10 dniach juz nie było nic. Chodziło mi czy na kamerach było coś zarejestrowane ile paczek 10 minut wczesniej wkładał kurier i ile paczek ja odebrałem 10 minut pózniej. To zbyt trudne dla nich do ogarniecia.

oznacz moderatorów
radeks1968
#7 Wielbiciel#

Firma zamknęła temat . Sprawa nie do udowodnienia bo nagranie jest po stronie firmy. Nawet gdybym nie wyjął to ktos po mnie to zrobił. Dałem za wygrana. Firma sie odniosłą do zdarzenia  i zakonczylismy temat . Co zrobisz?

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Niewiele zrobisz. Zostawiłeś zapomniałeś a im się nie chce szukać.

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@radeks1968 trzecia paczka zapewne była wrzucona do tyłu skrytki, wiele razy zeskrobywałem koperty i paczki z tylnej ścianki skrytki. Jak znajdę takie cudo to zostawiam tuż obok mojej paczki, jak kurier będzie odbierał to zobaczy i niech się tym martwi. Po datach leżało to i parę tygodni niezauważone, zależy jaki poziom skrytek.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

Ja sobie wyłączyłem (poprzez infolinię) możliwość umieszczania wielu paczek w jednej skrytce. Oszczędza to zdrowie i nerwy. Polecam.

oznacz moderatorów
radeks1968
#7 Wielbiciel#

to nie koperta abym nie widział tylko paczka srednia 😉

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@radeks1968 koperty to najczęściej, ale średnie  i duże paczki miewałem często. Nie rozumiem czemu kurierzy wrzucają je w sam tył. Na linii oczu je widać, ale w większość skrytek nie. Powijam wspinaczki i targanie drabiny by odebrać paczkę.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
Vajolcia
#1 Nowicjusz#

Miałam tą sama sytuację. Zadzwoniłam na infolinię (będąc pod paczkomatem) i pracownik po podaniu nr przesyłki i kodu otworzył skrytkę ponownie. Paczka leżała calkiem na końcy skrytki i nie było jej widać.  Ale to było na następny dzień i żadna inna paczka się w tej skrytce nie zdążyła znaleźć.

Możesz spróbować tak zrobić, ale istnieje ryzyko, że ktoś tą Twoją paczkę już sobie wziął 😕

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@radeks1968 

Prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki.
Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy kompleksowej odpowiedzi na wskazane zagadnienie.

W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.

oznacz moderatorów
radeks1968
#7 Wielbiciel#

Wszystko juz napisałem i odpowiedz tez otrzymałem. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@radeks1968 wklej tu maila lub SMS z informacją o odbiorze i kodzie !!! 

Po drugie jak była taka sytuacja że zabrakło 1 z 3 to się od razu zgłasza na ekranie lub w aplikacji a nie po 2 tygodniach 😞  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
radeks1968
#7 Wielbiciel#

Skad mogłem wiedziec ze tam sa 3 paczki. cierpliwie czekałem  na trzecia az zapomniałem o niej. Gdybym wiedział ze tam miały byc trzy to bym działał od razu.  Sprawa juz załatwiona przezyłem strate 55 zł i niechcę juz drążyć tego tematu ale to przestroga dla innych.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@radeks1968 ale podają w SMS czy mailu i Aplikacji ile jest paczek !  Aplikacja nawet pyta czy na pewno wszystko wyciągnięte, jaka przestroga ? jak mam info że są 3 paczki to liczę co wyciągam 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów