Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam przez dwa dni nie działał paczkomat w dzień w którym paczka miała zostać zwrocona zadzwoniłem do konsultanta inpost i mial byc przedłużony odbiór o 24h a paczka jednak zostala zabrana w ten sam dzień pytanie czy zwrócą za przesyłkę ?miał ktoś podobnie?
Do czasu odbioru na przesyłkę odpowiada sprzedawca, powinien on składać reklamację. Rozumiem że ty dostałeś kod odbioru i nie mogłeś odebrać?
In Post z tego co tu kiedyś czytałem to w takich przypadkach prosi odbiorcę o składanie reklamacji a żeby być pewnym trzeba pytać u źródła.
Możesz ale nie musisz, obowiązek spoczywa na sprzedawcy do chwili odbioru, nie odebrałeś bo nie mogłeś. Reklamację składaj tu(jak chcesz): https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Do czasu odbioru na przesyłkę odpowiada sprzedawca
jeśli sprzedawcą jest osoba prywatna to wydanie towaru następuje w chwili wrzucenia do paczkomatu lub przekazania kurierowi.
Więc nie zawsze jest to prawda co napisałeś.
Rozumiem że ty dostałeś kod odbioru i nie mogłeś odebrać?
On coś o zwrocie pisze: "w dzień w którym paczka miała zostać zwrocona"....
@matliii Tak, zwrócą Ci za przesyłkę. Powrót przesyłki paczkomatem jest bezpłatny. Jeśli odstąpisz od umowy ze sprzedawca, ten odda Ci całą wpłatę.
Jak kurier zabrał paczkę to dzwoniłem drugi raz do inpostu i kazal kontaktowac sie z nadawca zeby on skladal reklamacje a sprzedający odpisał że nie ma na to wpływu i żebym ja składał hahaha no to złożyłem i teraz inpost ma 30 dni na rozpatrzenie. a dzisiaj dostałem zwrot za przedmiot a czy za przesyłkę której nie dało się odebrać ktoś mi zwróci?
@matliii trzebabyło odstąpić od umowy i w takom wypadku sprzedawca zobowiązany jest zwrócić wszystkie środki . Rozpocznij dyskusję ze sprzedawcą i domagaj się zwrotu środków w całości , możesz go tam poinformaować o swojej rezygnacji z zakupu.
Kurier, paczkomat?
Co w ogóle chciałeś zrobić ale nie mogłeś? Napisz to z sensem może. I używaj przecinków i kropek bo tej sieczki to czytać nie idzie. Uszanuj innych, bo to ty masz problem a nie czytający.
exoryna ,,Kurier, paczkomat?,, raczej nie teleportują 😁
Przepraszam za interpunkcje.
W skrócie to tak
Środa 09;00 dostaje SMS paczka czeka na ciebie w paczkomacie i kod odbioru
Czwartek 14;00 próbuje odebrać paczkę ale jest czarny ekran nie udało się
Piątek 08;00 próbuje drugi raz ale jest czarny ekran dzwonię do konsultanta który zapewnia o przedłużeniu odbioru o 24h
Piątek 15;20 dostaje SMS czas odbioru paczki z paczkomatu upłynął zostanie zwrócona do nadawcy
Piątek 18;00 paczkomat działa ale paczki nie ma haha
Zgłosiłem w piatek reklamację do inpostu mają na rozpatrzenie 30dni.
Sprzedający dzisiaj zwrócił mi za sam przedmiot.
Teraz jak mam odzyskać za przesylke?
Jest opcja" zgłoś problem z zakupem" i tam
Co się stało?
@matliii, niezależnie od finału tej sprawy, postanowiliśmy dodać na Twoim koncie 10 dodatkowych Monet. 😊
Jedyny dowód jaki mam to zapisane połaczenie w rejestrze telefonu z 16lipca2021 o g08:37 które trwało 5 min które miało być przez nich nagrywane i konsultant wtedy zapewniał mnie że odbior bedzie przedluzony o 24h a tak nie było.
Czy jest możliwość żeby takie nagranie od nich uzyskać???
Ogólnie jak napisze że i n p o s t jest oszustem bo zapłaciłem za przesyłkę a jej nie otrzymałem i bede to codziennie tutaj powtarzal to mogą mnie pozwać za oczernianie???
Istnieje możliwość złożenia odwołania od reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na złożoną reklamację. Odwołanie należy przesłać na adres email osoby rozpatrującej dane zgłoszenie reklamacyjne.