anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczkomat nie dzialal

matliii
#7 Wielbiciel#

Witam przez dwa dni nie działał paczkomat w dzień w którym paczka miała zostać zwrocona zadzwoniłem do konsultanta inpost i mial byc przedłużony odbiór o 24h a paczka jednak zostala zabrana w ten sam dzień pytanie czy zwrócą za przesyłkę ?miał ktoś podobnie?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

LEW433
#21 Demiurg#

Do czasu odbioru na przesyłkę odpowiada sprzedawca, powinien on składać reklamację. Rozumiem że ty dostałeś kod odbioru i nie mogłeś odebrać?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

In Post z tego co tu kiedyś czytałem to w takich przypadkach prosi odbiorcę o składanie reklamacji a żeby być pewnym trzeba pytać u źródła.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz ale nie musisz, obowiązek spoczywa na sprzedawcy do chwili odbioru, nie odebrałeś bo nie mogłeś. Reklamację składaj tu(jak chcesz): https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Do czasu odbioru na przesyłkę odpowiada sprzedawca

jeśli sprzedawcą jest osoba prywatna to wydanie towaru następuje w chwili wrzucenia do paczkomatu lub przekazania kurierowi.

Więc nie zawsze jest to prawda co napisałeś.

 

Rozumiem że ty dostałeś kod odbioru i nie mogłeś odebrać?

On coś o zwrocie pisze: "w dzień w którym paczka miała zostać zwrocona"....

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@matliii Tak, zwrócą Ci za przesyłkę. Powrót przesyłki paczkomatem jest bezpłatny. Jeśli odstąpisz od umowy ze sprzedawca, ten odda Ci całą wpłatę.

oznacz moderatorów

matliii
#7 Wielbiciel#

Jak kurier zabrał paczkę to dzwoniłem drugi raz do inpostu i kazal kontaktowac sie z nadawca zeby on skladal reklamacje a sprzedający odpisał że nie ma na to wpływu i żebym ja składał  hahaha no to złożyłem i teraz inpost ma 30 dni na rozpatrzenie. a dzisiaj dostałem zwrot za przedmiot a czy za przesyłkę której nie dało się odebrać ktoś mi zwróci? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

 @matliii trzebabyło odstąpić od umowy i w takom wypadku sprzedawca zobowiązany jest zwrócić wszystkie środki . Rozpocznij dyskusję ze sprzedawcą i domagaj się zwrotu środków w całości , możesz go tam poinformaować o swojej rezygnacji z zakupu.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Kurier, paczkomat?

Co w ogóle chciałeś zrobić ale nie mogłeś? Napisz to z sensem może. I używaj przecinków i kropek bo tej sieczki to czytać nie idzie. Uszanuj innych, bo to ty masz problem a nie czytający.

 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

exoryna ,,Kurier, paczkomat?,, raczej nie teleportują 😁

oznacz moderatorów

matliii
#7 Wielbiciel#

Przepraszam za interpunkcje.

W skrócie to tak

Środa 09;00 dostaje SMS paczka czeka na ciebie w paczkomacie i kod odbioru

Czwartek 14;00 próbuje odebrać paczkę ale jest czarny ekran nie udało się 

Piątek 08;00 próbuje drugi raz ale jest czarny ekran dzwonię do konsultanta który zapewnia o przedłużeniu odbioru o 24h

Piątek 15;20 dostaje SMS czas odbioru paczki  z paczkomatu upłynął zostanie zwrócona do nadawcy 

Piątek 18;00 paczkomat działa ale paczki nie ma haha

oznacz moderatorów

matliii
#7 Wielbiciel#

Zgłosiłem w piatek reklamację do inpostu mają na rozpatrzenie 30dni.

Sprzedający dzisiaj zwrócił mi za sam przedmiot.

Teraz jak mam  odzyskać  za przesylke?

Jest opcja" zgłoś problem z zakupem" i tam 

Co się stało?

-nie otrzymałem towaru po wpłacie
otrzymałem zamówienie niezgodne z opisem
 
-otrzymałem niekompletne zamówienie
 
-przedmiot jest uszkodzony
 
-mam problem ze zwrotem towaru/rezygnacją z zakupu
 
I co mam napisać w szczegółach?
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@matliii, niezależnie od finału tej sprawy, postanowiliśmy dodać na Twoim koncie 10 dodatkowych Monet. 😊

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

matliii
#7 Wielbiciel#

20210728_142538.jpg

Jedyny dowód jaki mam to zapisane połaczenie w rejestrze telefonu z 16lipca2021 o g08:37 które trwało 5 min które miało być przez nich nagrywane i konsultant wtedy zapewniał mnie że odbior bedzie przedluzony o 24h a tak nie było.

Czy jest  możliwość żeby takie nagranie od nich uzyskać??? 

Ogólnie jak napisze że  i  n  p  o  s  t  jest oszustem bo zapłaciłem za przesyłkę a jej nie otrzymałem i bede to codziennie tutaj powtarzal to mogą mnie pozwać za oczernianie???

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@matliii 

Istnieje możliwość złożenia odwołania od reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na złożoną reklamację. Odwołanie należy przesłać na adres email osoby rozpatrującej dane zgłoszenie reklamacyjne. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów