Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, po przejściu do koszyka i wybieraniu dostawy, klikam paczkomat, zmieniam na ten który mi odpowiada a aplikacja i tak zostaje przy tym który został wybrany automatycznie i nie mogę zmienić miejsca dostawy. Co mam zrobić @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
A może masz włączoną lokalizację i dlatego!
@Client:80669708 nie udało mi się powtórzyć błędu, dlatego upewnij się proszę czy masz aktualną wersję aplikacji, spróbuj proszę restartować aplikację, jeśli to nie pomoże odinstaluj ją i zainstaluj ponownie.
Gdyby problem wciąż występował, poproszę o zrzuty ekranu obrazujące go.
Usunęłam i zainstalowałam aplikacje jeszcze raz i dalej to samo. Teraz w dodatku w momencie wybrania docelowego punktu po za tym że cały czas ustawia się jakiś inny, nie mogę go już zmienić.
widzę jazdy ciąg dalszy 😉
@Client:80669708 sprawdziłam, że dziś zrobiłaś zakupy w aplikacji na adres innego paczkomatu, niż ten, który jest pokazany na zrzucie. Czy problem wciąż występuje? Czy dotyczył tylko tego jednego Paczkomatu?