Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od końca listopada 2022 PayU przetrzymuje moje pieniądze ( 40 złych ) - rzekomo płatność była nieudana.
Co robić ?
@zbij40 a wszystkie dane osobowe się zgadzały? Muszą być takie same dane w banku i na allegro.
Po takiej nieudanej płatności operator kontaktuje się z tobą, może przegapiłeś maila. Skontaktuj się z operatorem.
Chciałbym się z nimi skontaktować, ale nie jest to łatwe
Dlaczego?
Nie podają telefonów, maili...
Cześć!
Chodzi o:
NUMER ZAMÓWIENIA
DANE DO FAKTURY
WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO
METODA PŁATNOŚCI
KWOTA PŁATNOŚCI
STATUS PŁATNOŚCI
IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI
@zbij40 Skontaktuj się proszę z PayU przez ten formularz: https://poland.payu.com/kontakt/, a jeśli nie uzyskasz pomocy, napisz tutaj proszę ponownie.
Dziękuję za podpowiedź.
Musiałem wypełnić ten formularz tak, jakbym miał firmę. Wcześniej o tym nie pomyślałem...
Otrzymałem maila zwrotnego o treści:
,, Dzień dobry,
Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie nr 16078059.
Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.
To jest wiadomość automatyczna – nie odpowiadaj na nią (odpowiedz na maila wskazanego w wiadomości).
Jeżeli potrzebują Państwo wsparcia w innych sprawach, zapraszamy do skorzystania z pomocy.
Pozdrawiamy,
Zespół PayU ''.
Zobaczymy czy to coś pomoże.
Pozdrawiam Zbyszek
Cześć!
Minęły dwa tygodnie i nadal nic. Zero kontaktu w tej sprawie.
I ciekawostka - w międzyczasie oddali mi pieniądze z innej nieudanej transakcji
po informacji sprzedającego: ,, Witam, nasza fabryka płonie i chwilowo nie jesteśmy w stanie zrealizować dostawy, czy możemy zwrócić Ci pieniądze? Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane dla Ciebie! ''.
Przedziwna sytuacja - oddali 104, a przetrzymują 40.
@zbij40 Skontaktuj się w takim razie ponownie z PayU i poproś o interwencję w sprawie 16078059.
Dzień dobry.
Nareszcie wypłacono mi pieniądze.
Po długiej korespondencji, kilkukrotnym wysyłaniu skanu dowodu wpłaty ( wszystko to wyglądało jak gra na czas ) PayU oddało kasę.
Wniosek nasuwa się taki - nigdy więcej wpłat przez PayU.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc.
Pozdrawiam Zbyszek