anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU przetrzymuje moje pieniądze

MAMY ROZWIĄZANIE!
zbij40
#8 Zapaleniec#

Od końca listopada 2022 PayU przetrzymuje moje pieniądze ( 40 złych )  - rzekomo płatność była nieudana.

Co robić ?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
Client:44052296
#21 Demiurg#

@zbij40 a wszystkie dane osobowe się zgadzały? Muszą być takie same dane w banku i na allegro.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Po takiej nieudanej płatności operator kontaktuje się z tobą, może przegapiłeś maila. Skontaktuj się z operatorem.

oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Chciałbym się z nimi skontaktować, ale nie jest to łatwe

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Dlaczego?

oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Nie podają telefonów, maili...

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zbij40 potwierdź proszę czy chodzi o zamówienie nr a8819880-6dbf-11ed-b9e2-05dc15fe865b? Płatność przelewem tradycyjnym z 26.11.2022.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Cześć!

Chodzi o:

NUMER ZAMÓWIENIA

a8819880-6dbf-11ed-b9e2-05dc15fe865b

DANE DO FAKTURY

Zakup bez faktury

WIADOMOŚĆ DO SPRZEDAJĄCEGO

Brak

METODA PŁATNOŚCI

Przelew tradycyjny

KWOTA PŁATNOŚCI

40,00 zł

STATUS PŁATNOŚCI

Płatność anulowana
26 lis 2022, 20:39

IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI

f888f698-6dbf-11ed-8ece-773f04e9edf9
Płatność w ramach usługi PayU
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zbij40 Skontaktuj się proszę z PayU przez ten formularz: https://poland.payu.com/kontakt/, a jeśli nie uzyskasz pomocy, napisz tutaj proszę ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za podpowiedź.

Musiałem wypełnić ten formularz tak, jakbym miał firmę. Wcześniej o tym nie pomyślałem...

Otrzymałem maila zwrotnego o treści:

,, Dzień dobry,


Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie nr 16078059.


Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe.


To jest wiadomość automatyczna – nie odpowiadaj na nią (odpowiedz na maila wskazanego w wiadomości).
Jeżeli potrzebują Państwo wsparcia w innych sprawach, zapraszamy do skorzystania z pomocy.

Pozdrawiamy,
Zespół PayU ''.

Zobaczymy czy to coś pomoże.

Pozdrawiam Zbyszek

 

oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Cześć!

Minęły dwa tygodnie i nadal nic. Zero kontaktu w tej sprawie.

I ciekawostka - w międzyczasie oddali mi pieniądze z innej nieudanej transakcji

po informacji sprzedającego: ,, Witam, nasza fabryka płonie i chwilowo nie jesteśmy w stanie zrealizować dostawy, czy możemy zwrócić Ci pieniądze?  Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane dla Ciebie! ''.

Przedziwna sytuacja - oddali 104, a przetrzymują 40.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@zbij40 Skontaktuj się w takim razie ponownie z PayU i poproś o interwencję w sprawie 16078059. 

oznacz moderatorów
zbij40
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry.

Nareszcie wypłacono mi pieniądze.

Po długiej korespondencji, kilkukrotnym wysyłaniu skanu dowodu wpłaty ( wszystko to wyglądało jak gra na czas )  PayU oddało kasę.

Wniosek nasuwa się taki - nigdy więcej wpłat przez PayU.

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem i pomoc.

Pozdrawiam Zbyszek

oznacz moderatorów