Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem towar. Sprzedawca twierdzi że wszystko zostało zakończone poprawnie i pieniądze wysłane. Na koncie nic nie widzę. Co mam robić? Gdzie pisać?
Sprawdzić dokładnie, po zwrocie dostajesz maila od Allegro, nie dostałeś maila sprzedający wprowadza Cię w błąd, otwierasz spór i domagasz się zwrotu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@bart86lp Skąd wiesz, że sprzedawca oddał wpłatę, od niego? Był mail od Allegro o zwrocie? Jeśli maila nie było, sprzedawca nie oddał. Jeżeli mail był, zwrot trwa 3 dni robocze, więc jeśli minęły te 3 dni, upomnij się o pieniądze u Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli maila nie było, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa wtedy sprzedawca szybko zwróci.
Wcześniej sprawdź wszystkie swoje konta. Jeśli to był zakup ratalny, przez Zapłać później lub przez Allegro Pay, pieniądze nie wracają do Ciebie, tylko do pożyczkodawcy.