Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Pieniądze nigdy nie dotarły i mam tak z każdym zwróconym lub anulowanym zamówieniem.
czy też macie ten problem? Już przez rok z tysiąc złotych się nazbierało
Nie mamy, ale nie wiemy jak kupujesz i jaką metodą płacisz i jak zwracasz.
@Client:101545635 wszystkie zwroty wpłat jakie otrzymałaś, zostały zakończone poprawnie w naszym systemie. Metoda płatności to Apple Pay, a w takim przypadku zwrot wpłaty trafia na konto przypisane do karty podpiętej do Apple Pay. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem (a więc wydawcą karty)?
Napisz do nas za pomocą formularza i wskaż, za które konkretnie zamówienia nie otrzymałaś zwrotów, prześlemy Ci potwierdzenia zwrotów, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem.
Jak kupuję to nie po to by zwracać .
A kogo obchodzi w jakim celu kupujesz? Nie pojąłeś jeszcze dlaczego istnieje opcja zwrotów?