anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze ze zwrotów nigdy nie dochodzą na konto

Client:101545635
#1 Nowicjusz#

Nie dostałam zwrotu pieniędzy na konto. Pieniądze nigdy nie dotarły i mam tak z każdym zwróconym lub anulowanym zamówieniem.

czy też macie ten problem? Już przez rok z tysiąc złotych się nazbierało 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie mamy, ale nie wiemy jak kupujesz i jaką metodą płacisz i jak zwracasz.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101545635 wszystkie zwroty wpłat jakie otrzymałaś, zostały zakończone poprawnie w naszym systemie. Metoda płatności to Apple Pay, a w takim przypadku zwrot wpłaty trafia na konto przypisane do karty podpiętej do Apple Pay. Czy kontaktowałaś się w tej sprawie z bankiem (a więc wydawcą karty)? 
Napisz do nas za pomocą formularza i wskaż, za które konkretnie zamówienia nie otrzymałaś zwrotów, prześlemy Ci potwierdzenia zwrotów, abyś mogła wyjaśnić to z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak kupuję to nie po to by zwracać .

oznacz moderatorów

resistdj
#10 Popularyzator#

A kogo obchodzi w jakim celu kupujesz? Nie pojąłeś jeszcze dlaczego istnieje opcja zwrotów?

oznacz moderatorów