anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pilot uruchamiający urządzenie zaginął w procesie reklamacji.

zielona17_15
#1 Nowicjusz#

Otrzymałam swoje zamówienie bieżnie, niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia rozpakowałam paczkę, karton, bieżnia, styropian zabezpieczający, paragon, w woreczku pakietowym: pilot, klucz do regulacji, olej do smarowania pasa, instrukcja. Szybko okazało się, że pilot nie uruchamia bieżni, bateria w zestawie wyczerpana, po wymianie baterii pilota na nową bieżnia uruchomiła się i już przy rozruchu bez obciążenia wyskoczył błąd E02- luźny przewód silnika, bieżnia była podłączona pod kontakt z uziemieniem. Napisałam do sprzedawcy, że bieżnia ma niesprawny silnik, decyzja paczka z powrotem do niego naprawa lub  zwrot. Paczkę zapakowałam kompletną taką jak dostałam karton, styropiany, bieżnia, w osobnym woreczku strunowym olej, w osobnym oryginalnym worku pakietowym: pilot, instrukcja, klucz do regulacji, paragon. Kurier odebrał paczkę, nie wniósł żadnych uwag co do zapakowania pakietu. Na drugi dzień sprzedający potwierdził odbiór paczki, nie wniósł uwag co do stanu czy ewentualnych braków (odbiór w piątek o godz. 11.30). Po weekendzie w poniedziałek (godz. 11.30) sprzedający pyta czy nadałam osobną paczkę z pilotem. Na drugi dzień opisuje w szczegółowy sposób jaki była spakowana paczka. Sprzedający przekazuje z powrotem na realizacje po godzinie dostaje potwierdzenia telefonu, że została nadana do mnie paczka. Dwukrotnie pytam sprzedającego czy bieżnia została naprawiona. Dostaje widomość, że paczka została nadana. Odebrałam paczkę i zamarłam. Otrzymałam bieżnie i nową buteleczkę oleju do smarowania. Bez pilota, instrukcji, paragonu ani klucza do regulacji. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia przeprowadzonych napraw. Zdjęcia z otwarcia paczki ze zwrotem od kuriera potwierdzającego jakieś braki. Żadnej książki gwarancyjnej nic. Nie mam możliwości uruchomienia ani sprawdzenia czy bieżnia została naprawiona. Bez pilota nie mogę nic z tym zrobić. Zostałam z bezużytecznym towarem za 500 zł. Sprzedający nie zamierza odsyłać brakującej zawartości, bo twierdzi, że jej nie ma, nie przedstawiając na to dowodów z otwarcia paczki po zwrocie. Dokupienie pilota nie wchodzi w grę bo nawet nie ma takich w sprzedaży. Napisałam nawet do dystrybutora z pytaniem o dostępność takich pilotów. Ale sam pilot nie rozwiąże problemów bo nie mam reszty z kompletu paczki. Allegro zamyka dyskusje, brak jakiegokolwiek rozwiązania tej sytuacji. 

1737203370362.jpg1737203370390.jpg1737203370424.jpg1737203370506.jpg1737217647308.jpg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@zielona17_15 A po co odsyłałaś do naprawy, reklamacja u sprzedającego, on ma sobie to odebrać, teraz jak zaginął to niech to wyjaśni, otwórz dyskusję i opisz sprawę, napisz że to 2 reklamacja i odstępujesz od umowy zakup zgodnie  z prawem.https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów