Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zakupiłem produkt, dokonałem wpłaty przelewem, pieniądze pobrało mi z konta...lecz status zakupu od kilku godzin pokazuje platność w toku co zrobić w takiej sytuacji???
@Kabo1000 Cześć. 🙂 Płatności najczęściej przechodzą od razu, nie trwa to kilka godzin, dlatego sugerowałabym anulowanie płatności, a następnie jej ponowienie, jeżeli zależy Ci na czasie. Pobrane środki z konta zostaną Ci zwrócone w ciągu 3 dni roboczych.
Jak chcesz kupić to ponowić płatność a jak nie to anulować zakup, robisz to tu:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione a tamte środki wrócą w ciągu 3dni.