Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam 10 grudnia, dostawa miała być między 14-18 grudnia. Do tej pory jej nie otrzymałam
@Client:35022334 Wyślij sprzedawcy mailem odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty. Będzie problem, otwórz Dyskusję. Jeśli to nie pomoże, wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/dyskusje/nowa
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Sprzedawczyni twierdzi że paczka zaginęła i to nie jej wina i że złożyła już reklamację, ale poczta ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Czyli miną prawie 2 miesiące od daty zakupu.
@Client:35022334 Ciebie to nie interesuje, to jego problem, to jego wina, on odpowiada za paczkę do chwili, w której ją otrzymasz. Otwórz Dyskusję, wnioskuj o zwrot wpłaty na podstawie podanego wyżej paragrafu i poproś tam o pomoc Allegro. Nie masz obowiązku czekać na żadne rozpatrzenie reklamacji przez pocztę.
@Client:35022334 Zacznij rozmowę ze sprzedawcą przez dyskusję, ma 24 godz. na odpowiedz:https://allegro.pl/dyskusje/nowa