anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po jakim czasie mogę ubiegać się o zwrot kosztów zakupu, jeśli przesyłka do mnie nie dotarła

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:35022334
#7 Wielbiciel#

Zamówiłam 10 grudnia, dostawa miała być między 14-18 grudnia. Do tej pory jej nie otrzymałam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:35022334 Wyślij sprzedawcy mailem odstąpienie od umowy na podstawie art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty. Będzie problem, otwórz Dyskusję. Jeśli to nie pomoże, wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
Client:35022334
#7 Wielbiciel#

Sprzedawczyni twierdzi że paczka zaginęła i to nie jej wina i że złożyła już reklamację, ale poczta ma 30 dni na jej rozpatrzenie. Czyli miną prawie 2 miesiące od daty zakupu.

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:35022334 Ciebie to nie interesuje, to jego problem, to jego wina, on odpowiada za paczkę do chwili, w której ją otrzymasz. Otwórz Dyskusję, wnioskuj o zwrot wpłaty na podstawie podanego wyżej paragrafu i poproś tam o pomoc Allegro. Nie masz obowiązku czekać na żadne rozpatrzenie reklamacji przez pocztę.

https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:35022334 Zacznij rozmowę ze sprzedawcą przez dyskusję, ma 24 godz. na odpowiedz:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów