anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po wybraniu opcji Odroczona płatność dla Firm płatność nieudana (wystąpił błąd)

rckikzgora
#8 Zapaleniec#

Witam. Od wczoraj próbuję opłacić zakup przez Odroczoną płatność dla firm i ciągle wyskakuje błąd podczas próby zakończenia transakcji. Wcześniej nie było problemu. Poprzednie faktury są opłacone. do allegro nie ma kontaktu. Na telefon chcą się umówić za tydzień a czat allegro jest obecnie niedostępny... Brak poszanowania klienta...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@rckikzgora Zacznę od tego, że problemy z dostępem do czatu i rozmów telefonicznych oraz długi czas oczekiwania na odpowiedzi mailowe wynikają z dużej liczby zgłoszeń, które do nas napływają przed świętami. Przepraszamy za te utrudnienia.

Sprawdziłeś czy problem występuje, kiedy korzystasz z innej przeglądarki niż dotychczasowa?Jaki komunikat pojawia się podczas próby zapłaty? 

 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

rckikzgora
#8 Zapaleniec#

@nat_not  W końcu ktoś na czacie się odezwał. Próbowałem na innej przeglądarce i to samo. Powiedzieli że sprawdzą i się odezwą mailem 😉

oznacz moderatorów

rckikzgora
#8 Zapaleniec#

@nat_not Widze że jakiś temat grubszy. Musieli wypowiedzieć umowę i rozpocząć kolejną, jednak wciąż nic nie działa. Zespół "Ekspertów" próbuje ogarnąć temat 😉

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Czasem się tak zdarza. Zapewniam, że zależy nam na tym, żeby usuwać problemy najszybciej jak to możliwe.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów