anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie a zwrot towaru

netmagda
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam pytanie odnośnie zwrotu towaru, którego fizycznie nie otrzymałam. Przy zakupie na moim koncie nie mam opcji "anuluj zakup", stąd skorzystałam z opcji "zwróć zakup" i wybrałam opcję "nie dotarł na czas". Sprzedający nie przygotował przesyłki, nie mam nr nadawczego. Podałam nr konta, na które należy zwrócić wpłaconą kwotę za zakup. Zakup opłaciłam z góry BLIKIEM. Jednak aktywne dalej są opcje "wybierz sposób zwrotu - paczkomat, poczta polska". Nie mogę zwrócić towaru, ponieważ nie otrzymałam go fizycznie. Czy wszystko zrobiłam poprawnie, by odzyskać pieniądze za zakup? Ile czasu ma sprzedający na zwrot wpłaconych przeze mnie środków?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@netmagda W takim przypadku kliknięcie Zwrotu to Twoje odstąpienie od umowy. Nie musisz więc niczego odsyłać, a sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę. Jeżeli paczka nawet nie została nadana, powinien zwrócić środki w ciągu 2 dni - zgodnie z regulaminem.

Nie ma większego znaczenia, co wpiszesz w formularzu zwrotu, ponieważ towar nie został dostarczony i nie będzie odsyłany. 

oznacz moderatorów