Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam pytanie odnośnie zwrotu towaru, którego fizycznie nie otrzymałam. Przy zakupie na moim koncie nie mam opcji "anuluj zakup", stąd skorzystałam z opcji "zwróć zakup" i wybrałam opcję "nie dotarł na czas". Sprzedający nie przygotował przesyłki, nie mam nr nadawczego. Podałam nr konta, na które należy zwrócić wpłaconą kwotę za zakup. Zakup opłaciłam z góry BLIKIEM. Jednak aktywne dalej są opcje "wybierz sposób zwrotu - paczkomat, poczta polska". Nie mogę zwrócić towaru, ponieważ nie otrzymałam go fizycznie. Czy wszystko zrobiłam poprawnie, by odzyskać pieniądze za zakup? Ile czasu ma sprzedający na zwrot wpłaconych przeze mnie środków?
@netmagda W takim przypadku kliknięcie Zwrotu to Twoje odstąpienie od umowy. Nie musisz więc niczego odsyłać, a sprzedawca musi Ci oddać całą wpłatę. Jeżeli paczka nawet nie została nadana, powinien zwrócić środki w ciągu 2 dni - zgodnie z regulaminem.
Nie ma większego znaczenia, co wpiszesz w formularzu zwrotu, ponieważ towar nie został dostarczony i nie będzie odsyłany.