Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
01.08 dokonałem płatności z mojego konta, zapłaciłem przez BLIK, termin dostawy tydzień. Gdy po tygodniu paczka nie doszła chciałem sprawdzić status zamówienia - okazuje się, że zamówienia nie ma na liście zakupów, nie mam powiadomień e-mail a rzeczy są nadal w koszyku. Nie kupowałem lokalnie ani z innego konta ani bez logowania bo wybrałem opcję Smart! którą mam tylko na swoim koncie. Pieniądze zostały pobrane na rzecz Allegro sp. z o.o., wszystko się zgadza. Rozmawiałem z konsultantem, podałem nr transakcji allegro, ale konsultant twierdzi, że płatności obsługuje firma zewnętrzna i on nic nie ustali, mam czekać na wyjaśnienie sprawy.
Czy ktoś miał podobny przypadek? Zaskakujące że na swoim koncie (finanse) nie mamy historii płatności - komu, za co, ile tak jak jest to dla sprzedaży.
@szafirek27 Widzę, że w zgłoszeniu numer 25455939, po rozmowie telefonicznej z naszym doradcą, przesłałeś nam potwierdzenie przelewu, więc poczekaj proszę cierpliwie na wyjaśnienie sprawy. Na ten moment niestety nie mam dla Ciebie więcej informacji.