anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pobrana płatność BLIK brak potwierdzenia zakupu

szafirek27
#7 Wielbiciel#

Dzień Dobry,

01.08 dokonałem płatności z mojego konta, zapłaciłem przez BLIK, termin dostawy tydzień. Gdy po tygodniu paczka nie doszła chciałem sprawdzić status zamówienia - okazuje się, że zamówienia nie ma na liście zakupów, nie mam powiadomień e-mail a rzeczy są nadal w koszyku. Nie kupowałem lokalnie ani z innego konta ani bez logowania bo wybrałem opcję Smart! którą mam tylko na swoim koncie. Pieniądze zostały pobrane na rzecz Allegro sp. z o.o., wszystko się zgadza. Rozmawiałem z konsultantem, podałem nr transakcji allegro, ale konsultant twierdzi, że płatności obsługuje firma zewnętrzna i on nic nie ustali, mam czekać na wyjaśnienie sprawy.

Czy ktoś miał podobny przypadek? Zaskakujące że na swoim koncie (finanse) nie mamy historii płatności - komu, za co, ile tak jak jest to dla sprzedaży.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@szafirek27 Widzę, że w zgłoszeniu numer 25455939, po rozmowie telefonicznej z naszym doradcą, przesłałeś nam potwierdzenie przelewu, więc poczekaj proszę cierpliwie na wyjaśnienie sprawy. Na ten moment niestety nie mam dla Ciebie więcej informacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów