Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 22.04 zakupiłam komodę ale coś nacisnęłam i nie wyświetliło mi się płatność więc anulowałam zakup bo nie umiałam wygenerować ponownej płatności. Po otrzymaniu maila ze zakup anulowano ponownie zakupilam tą samą komodę z pozytywnym zakończeniem tranzakcji. Teraz po prawie 2 miesiącach dzwonią z banku że została mi pobrana kwota z konta automatycznie że niby nie było wpłaty za towar a towar otrzymałam. U sprzedawcy wszystko się zgadza. Bank proponuję złożyć reklamację. Co z tym zrobić?
@KatrinU_87 Pobrało Ci z konta za jedną komodę, czy za dwie? Jeśli za dwie, to jedna wpłata powinna wrócić automatycznie na Twoje konto po 3 dniach od zakupu. Jeżeli nie wróciła, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli anulowałeś płatność a zostało pobrane z konta i ponowiłeś płatność to jedna płatność powinna automatycznie wrócić na twoje konto w ciągu 3 dni, nie wróciło? zapytajmy jak wygląda ta twoja płatność: @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@KatrinU_87, w naszych systemach widać, że z Twojego konta środki pobrano raz i tym samym zakup został poprawnie sfinalizowany. Jeśli w swojej historii bankowej widzisz natomiast, że ponownie pobrano te środki, rekomendujemy złożenie reklamacji w banku, aby wyjaśnić tę sprawę. Z naszej perspektywy cały zakup został poprawnie zrealizowany: jedną płatność anulowano, a druga została poprawnie zaksięgowana. Tym samym pieniądze pobrano raz i dostarczono towar. 🙂