Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nazywam sie Kinga Bryniarska. 7 lutego Zamowiłam 4 zestawy ksiażek surowe zdrowie. Niestety wybrałam nie prawidłowy adres. Wszystko jest zapłacone. Nie mam numeru zamowienia bo nie dostałam emaila . Co mam teraz zrobić? Bardzo prosze o pomoc.
Client:52760455 zalogować sie do allegro. Wejsć w zakładke moje zakupy i skontaktować ze sprzedawcą. :).
@Client:52760455 Zamówienie pewnie masz tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Skontaktuj się ze sprzedawcą i podaj mu prawidłowy adres.
@Client:52760455 7 lutego to dziś to jeszcze raczej nie wysłał .W zakładce o sprzedającym poszukaj jego numeru telefonu i dzwoń a jak nie będzie odbierał to pisz jest niedziela powinnaś zdążyć odkręcić ten problem.
@Client:52760455 ja jaką metodą wysyłki wybrałaś ? Bo podejrzewam że przez paczkomat to będzie problem ze zmianą adresu dostawy.
@Client:52760455 Nie sądzę żeby pomylić paczkomat na inne województwo, więc zapewne mowa tu o adresie zamieszkania.
przy zmianie adresu w przypadku wysyłki przez paczkomat raczej nie ma problemu, jeżeli sprzedawca jeszcze nie wysłał (a w tym przypadku -niedziela - raczej nie wysłał, ani nawet nie zgłosił przesyłki do Inposta), trzeba napisać/zadzwonić o zmianie adresu, wówczas sprzedawca powinien ,,zażądać" n-ru paczkomatu, na który ma być wysłana paczka, wchodzisz na InPost, listę paczkomatów, wybierasz swój najbliższy i go zaznaczasz, wówczas wyświetlają się jego namiary, np. HRU05M a pod tym numerem adres tego paczkomatu, te namiary (nr i adres tego paczkomatu) podajesz sprzedawcy
można tez anulować zakup, jeżeli sprzedawca jeszcze nie wysłał
oba sposoby mam przetestowane (bo czasem też się pomylę) i oba działają
Cześć @Client:52760455, zaloguj się na swoje konto a Allegro, a to zamówienie znajdziesz w zakładce Kupione. Jeśli Sprzedający nie zmienił statusu Twojego zamówienia na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane" oraz nie podał w zamówieniu numeru do śledzenia przesyłki, możesz anulować to zamówienie w następujący sposób:
Gdy anulujesz zakup sprzedający w ciągu 14 dni kalendarzowych zwróci Ci koszt zamówienia na rachunek karty płatniczej, z którego zapłaciłaś. Po anulowaniu możesz złożyć zamówienie jeszcze raz, tym razem na poprawne dane.