anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podróbka telefonu-> sprzedawca chce zwrot na inny adres

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Nie tani telefon okazał się marną podróbką, 

chce odesłać paczkę- zwrot adresu dla oferty do Chin mimo, że paczka miała przyjść z UK.

A w dysusji sprzedawca podaje jeszcze inny adres (Też Chiny) niż ten w ofercie.

co robić, prosze o pomoc

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Należy przed zakupem z Chin mieć z tyłu głowy takie problemy, a był to zakup w Smarcie?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Podaj mi proszę login kupującego oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Bez smart.

 

Zaraz podam, jak siostra podeślę dane bo to z jej konta było zamawiane.

 

Tymczasem jakieś konkretne rady? prosze o poomoc jak odzyskąc pieniądze

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Bez danych dotyczących zamówienia i oferty, której dotyczy ta sytuacja niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. Zasady zwrotu są określane przez sprzedającego indywidualnie, dlatego bez konkretnych informacji, trudno tutaj wskazać najlepsze rozwiązanie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

 czołem

mam taki sam problem - właśnie jestem w toku dyskusji - też niby się dogadałem że odda kasę, ale jak zrobić wysyłkę żeby został ślad na Allegro ?

04d8fff1-924d-11ec-b567-69aa04b5ce18

Sineltech - sprzedawca

oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

sprzedawca [edycja]

numer zamowienia: 11875309638.

Wysyłka do Chin to koszt ok, 250pln. 

Czy przy tym, że to ewidentny oszust, nie na bije sobie tylko niepotrzebnie strat? jutro muszę wysłać.

Nawet jak stracę wszystko to proszę o szczere wskazówki 😉

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Na razie poczekaj proszę cierpliwie. Poprosiłam już naszych pracowników o wypowiedź w dyskusji, którą prowadzisz ze sprzedającym. Gdy tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie, wrócę tutaj z szczegółami, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Na pewno postaramy się Ci pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Mam już informacje dla Ciebie. Sprzedający wskazał dane do zwrotu, więc odeślij proszę ten produkt, ale zachowaj potwierdzenie nadania paczki wraz z widocznymi danymi i poniesionymi kosztami. Jeśli sprzedający nie zwróci Ci środków pomimo odesłania przedmiotu, będziesz mógł ubiegać się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących (również za koszty wysyłki).

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

w moim przypadku też to tak zadziała

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KIZON Tak, widzę, że w trwającej dyskusji sprzedajacy zgodził się na zwrot środków, więc możesz odesłać produkt, ale zachowaj potwierdzenia nadania i poniesionych kosztów. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

dziękuję za info

oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Przepraszam podałem numer oferty zamiast zamówienia.

 

NUMER ZAMÓWIENIA- 4fc71961-ad06-11ec-8a1f-97f8490c82a9

tylko jak wspominałem dyskusja jest na koncie siostry, ale po numerze  zamówienia, jak sprawdzacie to chyba bez znaczenia.

jutro mamy ostatni dzień zwrotu.

dziękuję bardzo za pomoc:)

 

 

EDIT. teraz zobaczyłem odpowiedź wyżej,

czyli jednak mogę bezpiecznie wysyłać na adres podany w dyskusji, nie ten domyślny?

ok dziękuję bardzo jutro zwracam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Nie ma problemu, udało mi się znaleźć tę dyskusję po samym numerze oferty i informacjach od Ciebie 🙂 Wyślij proszę zwrot na adres z dyskusji. Nasi pracownicy mają do niej dostęp, więc w razie wątpliwości będzie nam łatwiej zweryfikować przebieg sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów