anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podróbka telefonu-> sprzedawca chce zwrot na inny adres

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Nie tani telefon okazał się marną podróbką, 

chce odesłać paczkę- zwrot adresu dla oferty do Chin mimo, że paczka miała przyjść z UK.

A w dysusji sprzedawca podaje jeszcze inny adres (Też Chiny) niż ten w ofercie.

co robić, prosze o pomoc

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Należy przed zakupem z Chin mieć z tyłu głowy takie problemy, a był to zakup w Smarcie?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Podaj mi proszę login kupującego oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Bez smart.

 

Zaraz podam, jak siostra podeślę dane bo to z jej konta było zamawiane.

 

Tymczasem jakieś konkretne rady? prosze o poomoc jak odzyskąc pieniądze

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Bez danych dotyczących zamówienia i oferty, której dotyczy ta sytuacja niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. Zasady zwrotu są określane przez sprzedającego indywidualnie, dlatego bez konkretnych informacji, trudno tutaj wskazać najlepsze rozwiązanie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

 czołem

mam taki sam problem - właśnie jestem w toku dyskusji - też niby się dogadałem że odda kasę, ale jak zrobić wysyłkę żeby został ślad na Allegro ?

04d8fff1-924d-11ec-b567-69aa04b5ce18

Sineltech - sprzedawca

oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

sprzedawca [edycja]

numer zamowienia: 11875309638.

Wysyłka do Chin to koszt ok, 250pln. 

Czy przy tym, że to ewidentny oszust, nie na bije sobie tylko niepotrzebnie strat? jutro muszę wysłać.

Nawet jak stracę wszystko to proszę o szczere wskazówki 😉

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Na razie poczekaj proszę cierpliwie. Poprosiłam już naszych pracowników o wypowiedź w dyskusji, którą prowadzisz ze sprzedającym. Gdy tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie, wrócę tutaj z szczegółami, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Na pewno postaramy się Ci pomóc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Mam już informacje dla Ciebie. Sprzedający wskazał dane do zwrotu, więc odeślij proszę ten produkt, ale zachowaj potwierdzenie nadania paczki wraz z widocznymi danymi i poniesionymi kosztami. Jeśli sprzedający nie zwróci Ci środków pomimo odesłania przedmiotu, będziesz mógł ubiegać się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących (również za koszty wysyłki).

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

w moim przypadku też to tak zadziała

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KIZON Tak, widzę, że w trwającej dyskusji sprzedajacy zgodził się na zwrot środków, więc możesz odesłać produkt, ale zachowaj potwierdzenia nadania i poniesionych kosztów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
KIZON
#7 Wielbiciel#

dziękuję za info

oznacz moderatorów
Client:36409803
#7 Wielbiciel#

Przepraszam podałem numer oferty zamiast zamówienia.

 

NUMER ZAMÓWIENIA- 4fc71961-ad06-11ec-8a1f-97f8490c82a9

tylko jak wspominałem dyskusja jest na koncie siostry, ale po numerze  zamówienia, jak sprawdzacie to chyba bez znaczenia.

jutro mamy ostatni dzień zwrotu.

dziękuję bardzo za pomoc:)

 

 

EDIT. teraz zobaczyłem odpowiedź wyżej,

czyli jednak mogę bezpiecznie wysyłać na adres podany w dyskusji, nie ten domyślny?

ok dziękuję bardzo jutro zwracam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36409803 Nie ma problemu, udało mi się znaleźć tę dyskusję po samym numerze oferty i informacjach od Ciebie 🙂 Wyślij proszę zwrot na adres z dyskusji. Nasi pracownicy mają do niej dostęp, więc w razie wątpliwości będzie nam łatwiej zweryfikować przebieg sprawy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów