Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Nie tani telefon okazał się marną podróbką,
chce odesłać paczkę- zwrot adresu dla oferty do Chin mimo, że paczka miała przyjść z UK.
A w dysusji sprzedawca podaje jeszcze inny adres (Też Chiny) niż ten w ofercie.
co robić, prosze o pomoc
Należy przed zakupem z Chin mieć z tyłu głowy takie problemy, a był to zakup w Smarcie?
@Client:36409803 Podaj mi proszę login kupującego oraz numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja.
Bez smart.
Zaraz podam, jak siostra podeślę dane bo to z jej konta było zamawiane.
Tymczasem jakieś konkretne rady? prosze o poomoc jak odzyskąc pieniądze
@Client:36409803 Bez danych dotyczących zamówienia i oferty, której dotyczy ta sytuacja niestety nie będziemy w stanie Ci pomóc. Zasady zwrotu są określane przez sprzedającego indywidualnie, dlatego bez konkretnych informacji, trudno tutaj wskazać najlepsze rozwiązanie.
czołem
mam taki sam problem - właśnie jestem w toku dyskusji - też niby się dogadałem że odda kasę, ale jak zrobić wysyłkę żeby został ślad na Allegro ?
Sineltech - sprzedawca
sprzedawca [edycja]
numer zamowienia: 11875309638.
Wysyłka do Chin to koszt ok, 250pln.
Czy przy tym, że to ewidentny oszust, nie na bije sobie tylko niepotrzebnie strat? jutro muszę wysłać.
Nawet jak stracę wszystko to proszę o szczere wskazówki 😉
@Client:36409803 Na razie poczekaj proszę cierpliwie. Poprosiłam już naszych pracowników o wypowiedź w dyskusji, którą prowadzisz ze sprzedającym. Gdy tylko dostanę więcej informacji w Twojej sprawie, wrócę tutaj z szczegółami, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Na pewno postaramy się Ci pomóc.
@Client:36409803 Mam już informacje dla Ciebie. Sprzedający wskazał dane do zwrotu, więc odeślij proszę ten produkt, ale zachowaj potwierdzenie nadania paczki wraz z widocznymi danymi i poniesionymi kosztami. Jeśli sprzedający nie zwróci Ci środków pomimo odesłania przedmiotu, będziesz mógł ubiegać się o rekompensatę w ramach Programu Ochrony Kupujących (również za koszty wysyłki).
w moim przypadku też to tak zadziała
@KIZON Tak, widzę, że w trwającej dyskusji sprzedajacy zgodził się na zwrot środków, więc możesz odesłać produkt, ale zachowaj potwierdzenia nadania i poniesionych kosztów.
dziękuję za info
Przepraszam podałem numer oferty zamiast zamówienia.
NUMER ZAMÓWIENIA- 4fc71961-ad06-11ec-8a1f-97f8490c82a9
tylko jak wspominałem dyskusja jest na koncie siostry, ale po numerze zamówienia, jak sprawdzacie to chyba bez znaczenia.
jutro mamy ostatni dzień zwrotu.
dziękuję bardzo za pomoc:)
EDIT. teraz zobaczyłem odpowiedź wyżej,
czyli jednak mogę bezpiecznie wysyłać na adres podany w dyskusji, nie ten domyślny?
ok dziękuję bardzo jutro zwracam
@Client:36409803 Nie ma problemu, udało mi się znaleźć tę dyskusję po samym numerze oferty i informacjach od Ciebie 🙂 Wyślij proszę zwrot na adres z dyskusji. Nasi pracownicy mają do niej dostęp, więc w razie wątpliwości będzie nam łatwiej zweryfikować przebieg sprawy.