Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy płatności przelewem serwis Allegro informuje , że płatność nieudana i wskazuje "ponów płatność". Po skorzystaniu z tej opcji transakcja zostaje uznana za zakończoną. Jednak na bankowym wykazie dokonanych przelewów istnieją dwie jednakowej wysokości transakcje wychodzące do Allegro (dotyczące tego samego przedmiotu). Ponieważ problem dotyczy prawdopodobnie serwisu , a nie sprzedającego - sprawia mi trudność połapanie się w zakładkach strony do kogo się zwrócić z tą "reklamacją". Proszę o pomoc.
@artees Nie musisz do nikogo się zwracać z reklamacją - przelew powinien sam wrócić na Twoje konto bankowe po ok. 3 dniach roboczych. Gdyby jednak tak się nie stało, to napisz do allegro przez ten formularz https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Serdeczne dzięki za reakcję. Allegro poinformowało o rozwiązaniu problemu. Pozdrawiam.
@artees To standard jak widać. Ciągle pod koniec tygodnia grupie klientów pobiera się podwójne wpłaty. Ja to nazywam "programem wspierania kreatywnych przedsiębiorców" którym właśnie zostałeś objęty 🙂
Powinni zwrócić do 3 dni roboczych. Tym czasem będą pracowały na rachunku kreatywnego przedsiębiorcy 😅😉
Czekam na "błąd" w postaci niepobrania kasy a wykazania jako pobranej, tylko to nigdy się nie zdarzy, bo system błędów jest ustawiony tylko na zarabianie 🙂
Dziękuję za reakcję. Coś w tym musi być. Serdecznie pozdrawiam.