Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, potrzebuję pomocy. Zakupiłem 9 dni temu telefon. Pierwszą płatność zrobiłem za pomocą GoolePay jednak płatność nie przechodziła, gdy po kilku minutach sprawdziłem jej status zobaczyłem przycisk ponów płatność, pomyślałem, że poprzednia płatność się nie udałą więc wykonałem płatność ponownie za pomocą karty kredytowej. Okazało się, że obie płatności się udały.
Jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć co teraz powinienem zrobić to będę wdzięczny.
Z góry dziękuję.
Jacek
Poczekać. Środki wrócą do 3 dni. Chyba że faktycznie trafią na konto sprzedawcy - wtedy po prostu poprosić o zwrot.
Niestety czekam już 7 dni roboczych i środków dalej nie ma. Rozmawiałem, ze sprzedawcą, potwierdził mi 2 płatności, w tym 1 anulowaną.
@jackre3003 Spróbuj napisać tutaj (opcja czatu) może się czegoś dowiesz bliżej: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
Dziękuję. za pomoc.