anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójna płatność

MAMY ROZWIĄZANIE!
aluz4
#7 Wielbiciel#

Witam, dnia 30 września dokonałam zakupu blikiem - łączona płatność dla kilku sprzedających 77,99. Z konta pobrano mi zarówno łączną kwotę 77,99 jak również za jeden produkt 59,00. Proszę o zwrot nadpłaconej kwoty.

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

A niby kto tu ma Ci zwrócić?  a to było 59zł a nie przypadkiem 59,90zł ? bo tyle kosztuje roczny pakiet Smart. A jak 2x pobrało za ten sam zakup to jedna płatność wraca automatycznie.

oznacz moderatorów
aluz4
#7 Wielbiciel#

Dziękuję 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@aluz4 prześlij proszę potwierdzenia obu płatności na adres spolecznosc@allegro.pl w wiadomości, prześlij proszę link do tego wątku. 

 

 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
serpico1939
#2 Obserwator#

Witam, ja mam ten sam problem. W czasie przelewu przez przelewy24 zamiast poczekać 5 sec żeby samo wylogowało do konta allegro to sam to przyspieszyłem i wyświetlało mi że jest nieopłacone. Potem anulowałem i zapłaciłem ponownie - przeszło ale pobrało mi 2 razy kwotę 34,89 😞

oznacz moderatorów