anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójna płatność

Kajutek12
#7 Wielbiciel#

Witam, 

01.04. kupiłam od jednego sprzedawcy 1 produkt, nie było żadnego błędu podczas płatności, natomiast dzisiaj na koncie zauważyłam, że pieniążki zostały pobrane dwa razy. Jak mogę odzyskać swoje pieniądze?

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Musiał być jakiś błąd. Co masz w zakładce Kupione? Jaki jest status płatności przy tym produkcie? Jest tam informacja, że płatność została anulowana i wykonana ponownie?

oznacz moderatorów

Kajutek12
#7 Wielbiciel#

Nie ma takiej informacji. Jest tylko napisane, że zapłacono taką i taką kartą, płatność payu. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów