Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kiedy dokonywałam zakupu pierwsza płatność była nieudana wiec dokonałam płatności drugi raz. Teraz widzę że w efekcie końcowym obciążyli mi konto dwa razy. Jedna transakcja jest już roz księgowania a drugą mam od kilku dni w blokadzie. Czy ktoś miał już taka sytuacje? Kontaktowałam się ze sprzedawcą ale on na tylko jedną płatność . Co powinnam zrobić ?
@ewa_ka81 Jedna z płatności, o ile pieniądze zostały pobrane dwa razy, wróci na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni. Nigdzie nie musisz tego zgłaszać.
@ewa_ka81 Powinna automatycznie wrócić na twoje konto, w 3 dni.
Minęło już 8 dni 😱
@ewa_ka81 ja widzę to tak: płatność z 9.06.2021 o 20:58 była anulowana i dopiero płatność z godziny 21:00 przeszła poprawnie i tylko ta została zaksięgowana. Sprawdź proszę ponownie swoje saldo na koncie bankowym, ja widzę, że opłata 49,38 zł została pobrana tylko raz z Twojego konta.
Minęło już 8 dni i nadal wisi 🙈
Dziękuje , dzisiaj wróciły środki na konto. Wszystko ok. Na przyszły raz nie będę się już martwić . Pierwszy raz miałam taką sytuację.
@ewa_ka81, cieszę się, że wszystko zakończyło się pomyślnie. 🙂 Gdybyś miała kiedyś jakiekolwiek wątpliwości, nie wahaj się i opisz sprawę tutaj - na Gadane. 😊