Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiony został towar w ilości szt-1. Dostałam jednego maila "Kupiłeś przedmiot od bla bla bla szt 1 etc" Kwota z konta zniknęła dwa razy, tj jako 2 przelewy. Przy wypełnianiu zamówienia nie było żadnego info , że przelew anulowano czy coś w tym rodzaju. Po przeklikaniu do sprzedającego otrzymałem info , że On ma tylko jedną wpłatę. Co teraz z tym fantem ??
@stg3s Poczekać powinny same wrócić w ciągu 3 dni
@stg3s Jak do tego doszło? Klikałaś wpłatę kilka razy, czy tylko raz i mimo to pieniądze pobrało dwa razy? Był jakiś problem z tym przelewem, strona się zawiesiła lub coś podobnego?
Witam. Jakiś problem chyba się pojawił - nie pamiętam dość dobrze - na etapie wyboru sposobu płatności i opcji dostawy - nie samej płatności. Udało się powrócić do początku i zamówić poprzez aplikację - wcześniej z laptopa próbowaliśmy.
A pieniądze nie wrócą po trzech dniach, gdyby tak to już wróciłyby na konto - zamawiane 23 mają.