Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej
proszę o informację. Podczas zakupu nie miałem informacji o nieudanej płatności, a z konta podwójnie mi ją pobrano. Operacja z 13-02-2020, ale rozliczone dziś dlatego dopiero zwróciłem uwagę 😞
Zamówienie i płatność jako zalogowany użytkownik. Przeglądałem moje zakupy i tak wygląda, jakby zamówienie tylko raz było potwierdzone.
Czy środki automatycznie wrócą na konto, czy można zweryfikować powód podwojenia takiej płatności, do kogo się zgłosić w takim wypadku?
@marcinstrachota tak podwójnie pobrana zapłata, wróci na Twoje konto bankowe do 3 dni roboczych, nic nie musisz robić 🙂
Dziękuję za odpowiedź 😀
@marcinstrachota Nie widzę żadnej nieudanej płatności na Twoim koncie. A to w przypadku anulowania pierwszej próby opłacenia zamówienia, konieczne jest wykonanie drugiej. Jesteś pewien, że drugi przelew dotyczy zapłaty za to samo zamówienie?