Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostałam uszkodzony produkt wiec wystawiłam negatywną opinię. Co dzień dostaję teraz wiadomości od sprzedającego aby usunąć komentarz, niektóre z nich są pogróżkami. Jak zablokować dostęp sprzedającego do mojego konta ? Gdzie to zgłosić ?
dziękuję, już piszę
A czy na pewno sprzedawca był winien tego że przedmiot dotarł uszkodzony? W takim przypadku informujesz sprzedawcę o sytuacji aby złożył reklamację na dostawę lub reklamujesz towar a negatyw to broń ostateczna . Pogróżki (jeśli takie były) to na pewno przesada i możesz zgłosić je do allegro.
Przepraszam, a jak w stacjonarnym kupisz coś zapakowanego i to jest wadliwe to idziesz i wieszasz opinię na szybie? Prawidłową drogą jest złożenie reklamacji. Większość sprzedawców łaski nie robi i wymienia produkt lub przyjmuje zwrot. Ty masz prawo do reklamacji on ma prawo do obrony przed taką opinią, bo nie jest producentem tylko sprzedawcom, nie ma obowiązku otwierać i testować każdej sztuki... Olałaś własne prawa i złamałaś jego, więc nerwom nie ma się co dziwić. Negatyw jest na sprzedawców typowo nie wypełniających zobowiązań czyli: nie wysłał paczki, zapomniał o zwrocie przez miesiąc, olał jasną reklamacje, wtedy jak najbardziej.
Teraz inną sprawą jest straszenie czy grożenie to jest nie dopuszczalne. Jednak nie napisałaś co dokładnie zrobił. Tekst w stylu " zdejmij opinie albo Cię odwiedzę" to wiadomo lecisz na komendę i zgłaszasz i do allegro. Tekst z tytułem "przedsądowe wezwanie do zdjęcia komentarza" to inna bajka. Bo to nie jest groźba tylko obowiązek ustawowy. Szkalujesz jego firmę za coś co nie koniecznie jest jego winą, a na tym portalu nie ma zbyt wielu opcji obrony. Do sądu podać ma prawo, a przed takim podaniem ma obowiązek wysłać takie wezwanie...
Czy próbowałaś skontaktować się z sprzedawcą by ustalić dalsze kroki co zrobić z uszkodzonym produktem? Zaproponował jakieś rozwiązanie? czy przesyłka była z zewnątrz uszkodzona? Czy był spisany protokół szkody? Czy po prostu wystawiłaś negatywną opinie i dla Ciebie był temat zamknięty?
@Client:105282740 Na czym polegają te pogróżki - jeśli mogę zapytać?