Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
MAM USTAWIONY SZYBKI PRZELEW I WYKUPIONA USŁUGE ALEGRO SMART Z DARMOWYMI PRZESYLKAMI, PRODUKT KOSZTOWAŁ 50 ZŁ WIEC POWINNAM TYLE ZA NIEGO ZAPLACIC POBRANO Z MOJEGO KONTA 65 ZŁ
A sprzedawca oferował smarta bo 15 zł wysyłka nie pasuje mi do żadnej opcji łapiącej się na smarta 🙂
Aby się to nie powtórzyło, kupuj w ofertach wyróżnionych ikoną Smart.
oferta mogła być smart, ale kupujący wybrał taką opcję wysyłki, która już się nie łapała na ten program.
@Lili_Li Wejdź w „Kupione” na dole przy właściwym produkcie zaznacz „Szczegóły” a potem „Zwróć całość lub część zakupu”, zaznacz kupiony przedmiot i powód „Bez podania przyczyny” i kliknij „Zwracam”. Sprzedawca odda Ci całą wpłaconą kwotę jeszcze przed wysyłką, o ile nie wysłał. Następnie dokonaj zakupu ponownie u niego lub u innego sprzedawcy, zwracając uwagę na ikonę Smart.
samo się nie pobrało