Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
Chciałem zapłacić za zakupy, miałem do wykorzystania kupon na 100 zł. Niestety nie udało mi się dokończyć płatności ani nawet zalogować do banku.
Anulowałem i chce ponowić zakup, przy wykorzystaniu tego kuponu dostaję informację: Kupon został już użyty.
@arekda musisz poczekać jak wróci lub napisz do allegro 🙂
Tak zrobiłem, coś się zablokowało, niby pokazywało Anulowane a ciągle oczekiwało na płatność. Dopiero administrator anulował ze swojego poziomu i poszło. Dzięki.
@arekda czy chodzi o zamówienie nr 26eb7690-6691-11ed-baf2-992d78ea8c28? Sprawdziłam, że pierwsza płatność została anulowana i później ten sam kupon został wykorzystany w zamówieniu nr f896f150-6697-11ed-9e38-49d703797dcb.
Sprawdź proszę czy wszystko się zgadza 🙂
Tak, tak. Wszystko w porządku. Dziękuję bardzo za pomoc.