Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam otwartą dyskusję ze sprzedającym. Cały problem jest opisany w dyskusji i nie mogę dojść do porozumienia ze sprzedającym. Poprosiłem o pomoc Allegro, ale treści wpisów pojawiających się ze strony Allegro robi wrażenie wykorzystania botów.
Czy te procesy obsługują na Allegro ludzie i czy jest możliwość nawiązania jakiegoś kontaktu telefonicznego, bo sprzedający piętrzy problemy w moim zdaniem prostej sprawie i nie zwraca pieniędzy, mimo iż odebrał już zwrócony przedmiot?
Napisze Ci ze BOTy to nie wszystko, ostatnio moderator napisała ze decyzję pracownicy wydają nie znając przebiegu, treści dyskusji, więc tu już nic nikogo nie zdziwi, po 14dniach odznacz ją jako nierozwiązana. Wiem ze jak odznaczysz kilkakrotnie to w końcu ktoś się odezwie- nie BOT tak było ale jak teraz jest?
Jako kupujący masz możliwość kliknąć "Poproś o pomoc pracownika Allegro"
Nie wiem czy będzie miał czas i ochotę żeby zapoznać się z problemem ale będzie to raczej człowiek
Cześć @posener. Którego dokładnie zakupu to dotyczy? Proszę, podaj datę transakcji lub numer zamówienia.
Późnym wieczorem dostalem odpowiedź z Allegro, która raczej wskazuje na człowieka. Zobaczymy co będzie dalej.
Numer zamówienia 35191900-4a49-11ef-847e-65a2e6473b32
@posener szkoda Twojego czasu. Właśnie przerabiałem "kontakt" z allegro. Wisi Ci kasę, wysyłaj przedsadowe wezwanie do zapłaty i nie licz na ten serwis, bo to śmiech na sali. Facet nie odzywa się w dyskusji, allegro prosi go o zajęcie stanowiska, a ten ma wszystkich w dupie. Żal.pl jak to kiedyś mówiono.