Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłam kilka/kilkanaście przedmiotów po cenie o wiele niższej niż rynkowa, sprzedający chce bym anulowała zamówienie tłumacząc że mieli awarię sytemu. Czy ma prawo anulować moje zamówienie (przesyłka za pobraniem), czy ja mam prawo żądać wysłania przedmiotów po cenie o wiele niższej niż rynkowa? jak rozwiązać tą sytuację? Ktoś miał podobną sytuację.
Otworzyłam już dyskusje że nie otrzymałam przedmiotów i dostałam odpowiedz od sprzedającego o awarii ich systemu i z prośbą o zamknięcie owej dyskusji.
Jeżeli nastąpił jakiś błąd przez co została podana cena znacząco odbiegająca od rynkowej to sprzedawca może (zgodnie z prawem) zrezygnować z takiej sprzedaży a uczciwy kupujący powinien to zrozumieć . Istotą dobrego handlu jest aby obie strony były zadowolone.
@-agata-- BŁĘDY SIĘ ZDARZAJĄ , co byś zrobiła jak to Ty znalazła byś się w położeniu sprzedawcy ?
Nic nie zrobisz , sprzedawca odda Ci kasę powołując się na błąd bo ma do tego prawo , czy dobrze się czujesz próbując wymusić na sprzedawcy wysyłkę pomimo tego ,że sama oświadczasz ,że cena była dużo niższa od rynkowej .
to gratuluje 🙂
ale dobrze ,że takie wpisy się pojawiają - pokazuje to jak ciężko się żyje w tym kraju.
Wiem , że ktoś sie pomylił - ale ja zrobie wszystko aby to wykorzystać.
Pamiętajcie ludzie - karma wraca.
Jeżeli oferta była i Ty dokonałaś zakupu to sprzedajacy powinien wysłać towar , ale w tym przypadku -pomyłka , nie wygrasz i uważam że należy zrozumieć sytuację. Jak uważasz że zostałaś oszukana zostaje sąd.
jak dla mnie sam wpis jest co najmniej żenujący - wiem ,że ktoś popełnił błąd ale ja kce.
Zastanawiam się czy to społeczeństwo kiedyś się zmieni ....
@-agata-- Pozostaje Ci jedynie sprawa sądowa > ale jeżeli sprzedawca odda Ci kasę i powoła się na awarię systemu i rażący błąd cenie > to masz 1% szansy na wygranie
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, tak też podejrzewałam, ale musiałam się upewnić. Zamknęłam już dyskusje i anulowałam zamówienie. Pozdrawiam