anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyliłam etykiety na zwrotach

MAMY ROZWIĄZANIE!
mrgodot
#9 Pomysłodawca#

Pomyliłam etykiety na zwrotach i w efekcie trafiły one do sprzedających odwrotnie niż powinny. Moja wina oczywiście. Zwroty były za darmo, w ramach Allegro Smart. Obaj sprzedający otrzymali przesyłki (nie swoje) i teraz pytanie: co mam zrobić, żeby oni wzajemnie przekazali sobie przesyłki (tzn. wymienili się nimi) na mój koszt. 

Sprzedający wyrazili wstępnie zgodę, tylko jak mam to zrobić technicznie? Stare etykiety pewnie już nie będą działać. Obydwie przesyłki były wysłane kurierami - jedna UPS, druga Pocztex. 

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć rozwiązanie? Jak najprostsze najlepiej. 

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Najprościej to opłać im nowe etykiety nadania i wyślij w PDFie. Wydrukują, nakleją i wyślą. Odsyłanie do Ciebie wygeneruje tylko nie potrzebne koszty.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mrgodot Cześć. 🙂 Pomyłki się zdarzają każdemu, więc nie ma co się przejmować. W drodze wyjątku wygenerowałam dla Ciebie dodatkowe etykiety zwrotne dla zamówień c4748600-df07-11ee-9d41-af334c1ac5c3 i 72d59e51-e04d-11ee-ac85-8d35a9703bd9. Prześlij je sprzedającym. Etykiety pobierzesz ze szczegółów zwrotu z zakładki Kupione.  

oznacz moderatorów
mrgodot
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję bardzo, bardzo serdecznie! Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło. Mam nadzieję, że również ostatni. 

Przesłałam sprzedającym i tym razem bardzo uważnie sprawdziłam gdzie co wysyłam. 

oznacz moderatorów