anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomyliłam opakowanie produktu, nadałam zwrot

Minionek07
#7 Wielbiciel

Zorientowałam się, że włożyłam produkt do zwrotu do złego opakowania i już go nadałam w paczkomacie. Kupiłam dwie latarki u dwóch sprzedawców i włożyłam je do złych opakowań.

Do jednego sprzedawcy nadałam już paczkę z dobrym produktem, ale w złym opakowaniu, a więc jest tam też inna instrukcja obsługi. Drugiej latarki jeszcze nie nadałam. Ważność kodu mija dzisiaj (piątek 03.10) o godzinie 23.59.

Zgłosiłam zwrot paczki do nadawcy poprzez wysłanie maila do inpostu, ale boję się że odczytają za późno i nie otrzymam zwrotu dzisiaj lub w ogóle paczka dojdzie do sprzedawcy.

Co mogę zrobić w tej sytuacji? 

Drugą paczkę muszę nadać dzisiaj, inaczej sprzedawca może nie przyjąć paczki i nie wypłacić zwrotu pieniędzy. Wysłać pomylony produkt i prosić o zwrot sprzedawcę na mój koszt i na mój koszt go potem odesłać?

To samo zrobić z tym nadanym? 

Ile sprzedawca może mi potrącić za złe opakowanie, czy w ogóle może tego zwrotu nie przyjąć?

Z rana jeszcze zadzwonię na infolinię InPost, to może ten zwrot da radę otrzymać jeszcze dzisiaj 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Minionek07 Najlepiej skontaktuj się z jednym i z drugim sprzedawcą, żeby wyjaśnić co się stało. Pomyłki się zdarzają, więc warto założyć, że sprzedający okażą wyrozumiałość i uda się Wam dojść do porozumienia w sprawie tych zwrotów.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Minionek07
#7 Wielbiciel

Po kontakcie telefonicznym z inpostem konsultant otworzył Paczkomat i mogłam wyciągnąć paczkę. Polecam!

oznacz moderatorów