anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

pomyliłem adres dostawy przy zakupie da się coś zrobić ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
JARO12323
#7 Wielbiciel#

pomyliłem adres dostawy , to z racji tego że robię tez zakupy np. dla rodziny 

chodzi o to czy da się to jakoś  naprawić żebym nie musiał jechać  łącznie 100km po paczki,

pisałem do sprzedawcy ale nie wiem czy to pomoże bo dostawa już po jutrze.

jeśli ktoś miał taki problem to proszę opisać jak to się skończyło.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

@JARO12323 Kontaktuj się pilnie ze sprzedawcą, on może to zmienić. Druga opcja to nie odbierasz paczek, wysyłasz sprzedawcy odstąpienie od umowy, paczki do niego wracają, on oddaje Ci pieniądze, a Ty kupujesz ponownie to samo z prawidłowym adresem. Jeżeli powrót paczek nie jest darmowy, powinieneś pokryć ten koszt. Tylko koszt powrotu.

Odstąpisz od umowy najłatwiej robiąc zwrot w zakładce Kupione - Szczegóły.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@JARO12323 Adres może zmienić sprzedawca do czasu zmiany statusu przesyłki.

oznacz moderatorów
_Likos_
#20 Guru#

JARO12323 spróbój sie kontaktować ze sprzedawcą. Przy niektórych przesyłkach adres udaje sie zmienić przy innych nie można.

Inna opcją jest anulowanie zamówienia (o ile nie został zmieniony status przez sprzedającego) i ponowny zakup na prawidły adres. Za anulowane zamówienie sprzedawca zwróći Ci wpłatę.

No i ostatnia metoda: niech odbierze ktos inny te 100km dalej (jełśi jest taka możliwość) i potem Ci przekaże.

Innych metod nie znam. Powodzenia

oznacz moderatorów
maxr01
#17 Koryfeusz#

@JARO12323 - standardowo - pisz do sprzedającego a nie na AG , tutaj dostaniesz sporo sprzecznych i błędnych informacji.

Nie piszesz np. jakiego rodzaju to miała być przesyłka.

Jednak @xyz96 już Ci tutaj pisze, że sprzedawca może to zmienić, co nie jest zgodne z prawdą , gdyż nie we wszystkich formach dostawy sprzedawca może ingerować w dane adresowe przesyłki. Czego najwyraźniej xyz96 już nie wie, gdyż kompletnie nie posiada wiedzy praktycznej.

@ew433 - to samo Ciebie dotyczy , po co wypisujesz takie bzdety?

_Likos_ - napisał Ci najdokładniej chyba. Jak przesyłka jeszcze nie wysłana - to rób anulację zamówienia lub zwrot - w zależności od tego co będzie możliwe. Jak przesyłka wysłana i jej nie odbierzesz - to już jest niewywiązanie się z umowy i przy odstąpieniu od umowy możesz liczyć się z tym, że sprzedawca nie zwróci Ci kosztów przesyłki i może obciążyć Cię kosztami przesyłki zwrotnej , jeśli je poniósł.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów
JARO12323
#7 Wielbiciel#

dzięki za pomoc, a pisałem bo pierwszy raz miałem coś takiego, co do kontaktu ze sprzedawcą to niestety nie był wstanie nic zmienić - szczególnie że przesyłka miała być zrealizowana z dnia na dzień.

oznacz moderatorów