Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. 18.11 nadałam dwa zwroty do paczkomatu.Dziś od jednego ze sprzedajacych otrzymałam informacje że dotarł inny przedmiot niż zadeklarowany. Z drugim próbowałam się skontaktować, bezskutecznie. Obie przesyłki nadawałam oddzielnie jedną po drugiej, do różnych skrytek. Nie wiem jak mogło dojść do pomyłki. Nie wiem jak wygląda procedura odbioru przesyłek przez obsługujących paczkomat, może wtedy zaszła pomyłka. Bardzo proszę o poradę co teraz mam zrobić.
@N_ka13 zapłać sprzedawcom i niech odeślą do ciebie pomylone paczki. Albo jak się zgodzą niech prześlą je bezpośrednio między sobą.
Przy wkładaniu/nadawaniu pewnie się pomyliłaś
Dzięki, pomylka nie mozliwa bo nie robilam na raz najpierw kliknelam jedną dostałam kod zwrotu, nadałam. A potem z drugą to samo
@N_ka13 Co zrobić? Przeprosić sprzedających za pomyłkę, zapłacić ekstra za odesłanie przedmiotów do nadawcy. A potem wykonać zwrot prawidłowy, ponownie, o ile jeszcze wyrobisz się w terminie.
A na przyszłość zrobić rachunek sumienia z zakupami, bo zwrot to powinna być sytuacja naprawdę wyjątkowa, a nie jakaś reguła, że zwrot wielu przedmiotów jednocześnie.
Niektórzy nazywają taką sytuację "kara boska" inni że "karma wraca"
@N_ka13 czy odpowiedź sprzedającego potwierdziła, że pomyliłaś przesyłki i dla sprzedającego A poszła przesyłka sprzedającego B i na odwrót?
W takiej sytuacji konieczne będzie dogadanie się z odbiorcami przesyłek, być może (pewnie po dopłacie) zgodzą się odesłać do siebie nawzajem przesyłki.
Dziękuję. Dostalam info tylko od jednego sprzedającego. Z drugim próbuje się kontaktować na razie bez skutku