Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas płatności wyrzuciło mnie ze strony logowania banku wiec płatność nie doszła do skutku. W szczegółach zakupu na moim koncie mam komunikat: "Płatność w toku Oczekujemy na potwierdzenie płatności". Jak mogę ponowić lub anulować płatność? Po naciśnięciu Kup ponownie mam komunikat, że oferta jest zakończona.
@SeaMaster8504 odczekaj kilka minut i powinieneś mieć możliwość anulowania płatności. Potem spróbuj opłacić ponownie. Proponuję też wyczyścić ciasteczka w przeglądarce
Mam podobny problem. Kupiłam od 2 sprzedawców, nie zrobiłam płatności, anulowałam zakupy. Od jednego sprzedawcy od razu mogłam kupić ponownie, a od drugiego j.w. - komunikat, że oferta jest zakończona. Odczekałam już ok. 16h i nic się nie zmieniło. Obawiam się, że po wyczyszczeniu cookiesów stracę zawartość koszyka. Tymczasem sprzedaż jest nadal zablokowana, a płatność "rozpoczęta". Sprzedawca uważa, że powinnam ją anulować, tylko chyba nie ma na to już sposobu. Proszę o pomoc.
Jak masz możliwość to kliknij "Ponów płatność".
A gdzie jest ponowienie płatności bo ja tego nie mam ?
@Client:59737595 w zakładce Moje zakupy powinien być komunikat opłać zakup lub anuluj płatność.