Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem przedmiot, który szybko uległ uszkodzeniu. Otworzyłem dyskusję ze sprzedającym, odesłałem przedmiot, dostałem nowy i zamknąłem dyskusję. Niestety okazało się, że ten również szybko okazał się wadliwy i bęďe chciał zwrotu pieniędzy. Jak ponownie otworzyć dyskusję?
@notch77 Żeby to załatwić nie musisz otwierać dyskusji.
Napisz do sprzedającego wiadomość i zgłoś mu reklamację. Ważne, żeby wszystko było na piśmie więc zrób to przez centrum wiadomości.
Opisz, że jest to druga reklamacja i żądasz zwrotu środków.
Odsyłasz towar na swój koszt a sprzedający po zweryfikowaniu towaru powinien zwrócić Ci wszystkie koszty wraz z kosztem odesłania na reklamację.