Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Proszę o upomnienie/rozmowę ze sprzedającym Poduchowo/Łóżkoholicy.pl Na Allegro kupuję już od kilku lat, ale takiego bałaganu, to jeszcze w życiu nie widziałem. Zamówienie złożone 4 X miało dotrzeć dwa dni później. Nie dotarło. Na pytania, odpowiadają z wielkim opóźnieniem. Chciałem oczywiście anulować zamówienie. Nie znalazłem takiej opcji. Zapytałem wujka Google, co mogę zrobić w takiej sytuacji. Odpowiedź brzmiała - zgłoś zwrot. Tak też zrobiłem. Po chwili moim oczom, ukazała się informacja, że sprzedawca został o tym poinformowany. Myślałem, że sprawa została zakończona. Sprzedawca poprostu nie wyśle towaru i już. Dziś się trochę zagapiłem, nie przeczytałem dokładnie informacji od sprzedawcy w któtej pyta - co z zamówieniem. Przyznaję - moja wina. Jak się okazało to był bląd. I teraz będę bawił się w zwrot. Stąd moje pytanie - czy byłaby możliwość przymuszenia sprzedawów do umieszczania opcji (nie wiem jak to się fachowo nazywa) anuluj zamówienie?
Z góry serdeczne dzięki.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Sprzedający deklaruje wysyłkę do 4 dni roboczych, więc nie wiem czy jest o co robić dym.
@Kaliope_Brzeg To nie ten sprzedawca z tego co widzę.
@komis-bell A możliwe, tak zajrzałam na szybko 😀
@JohnnyKnoxville ale to już jest od dłuższego czasu, anulować zamówienie możesz dopóki sprzedawca nie przystąpi do jego realizacji/przygotowania. Informację o tym dostajesz gdy sprzedawca zmieni status zamówienia z "Nowe" na "W realizacji".
@JohnnyKnoxville i jeszcze 2 ważne pytania:
1. Jaki czas wysłania przy tym towarze deklarował sprzedawca? Nie chodzi mi o wzięty z algorytmów Allegro, czyli wywróżony z fusów czas dostawy.
2. O której godzinie złożyłeś zamówienie? jeśli sklep dostaje zamówienie po godzinach swojej pracy, to się nie dziw, że zaczyna się nim zajmować np. dopiero kolejnego dnia. Dla wyliczeń Allegro, to wszyscy sprzedawcy powinni pracować 24h/dobę.
Zamówienie złożyłem o 22:22. Wiem - późno, ale stało przwiedywany czas 6 październik. 5, paczka, wogóle nie została nadana. 6 - pojawił się komunikat o tym, że paczka będzie opóźniona. I na bank, nie było opcji anuluj zamówienie.
@JohnnyKnoxville przewidywany czas dotarcia paczki podaje Allegro, nie sprzedawca. Czemu więc chcesz upomnienia dla niego?
I tak na zdrowy rozum, jeśli sprzedawca podaje czas wysyłki 1 dzień - 4.10 złożyłeś zamówienie po godzinach pracy firmy, 5.10 przyjął zamówienie do realizacji i jeśli wysłał 6.10 to wg mnie nie ma powodu do darcia szat.
Widnieje takie info "Będzie w punkcie później niż czw. 6 paź. Sprawdź pełną historię przesyłki lub skontaktuj się ze sprzedającym". Sprzedający, wysłał paczkę dziś.
@JohnnyKnoxville przykro mi z powodu Twoich problemów z tym zamówieniem, faktycznie sprzedający nadał przesyłkę po Twoim zgłoszeniu zwrotu.
Opcja anuluj zamówienie jest dostępna w zakładce Moje zakupy pod warunkiem, że kupujący nie zmieni statusu przesyłki.
W takiej sytuacji poinformuj proszę sprzedającego, że w związku z tym nie odbierzesz przesyłki. Nie znalazłam Twojej wiadomości do sprzedającego, więc w przyszłości zadawaj je proszę z poziomu zakładki Moje zakupy klikając w "zapytaj o zakup", sprzedający w dni robocze powinien udzielić Ci odpowiedzi w 24h.
Monika - nie znalazłaś, bo przyznaję bez bicia, że je usunąłem. Sprzedający, odpowiedział dopiero dzisiaj. Mam kod zwrotu i gdy tylko paczka zjawi się w paczkomacie, odeślę ją. Bo myślałem, że skoro kliknąłem zwróć towar i pojawiło się info, że sprzedawca został o tym poinformowany, to nie wyśle mi towaru.
Ogólnie sugerowałem się tym zapisem: "Jeśli nie widzisz opcji anulowania zakupu, a chcesz z niego zrezygnować, skorzystaj z opcji Zwróć zakup".
@JohnnyKnoxville tak i to było prawidłowe działanie, jeśli nie ma opcji "anuluj zakup" 🙂
Sprzedający nie powinien wysyłać tego zamówienia, ale może doszło do jakiegoś nieporozumienia.