anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna reklamacja czy mogę jeszcze raz otworzyć dyskusję?

MAMY ROZWIĄZANIE!
notch77
#7 Wielbiciel#

Kupiłem przedmiot, który szybko uległ uszkodzeniu. Otworzyłem dyskusję ze sprzedającym, odesłałem przedmiot, dostałem nowy i zamknąłem dyskusję. Niestety okazało się, że ten również szybko okazał się wadliwy i bęďe chciał zwrotu pieniędzy. Jak ponownie otworzyć dyskusję?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
komis-bell
#21 Demiurg#

@notch77 Żeby to załatwić nie musisz otwierać dyskusji.
Napisz do sprzedającego wiadomość i zgłoś mu reklamację. Ważne, żeby wszystko było na piśmie więc zrób to przez centrum wiadomości.
Opisz, że jest to druga reklamacja i żądasz zwrotu środków.
Odsyłasz towar na swój koszt a sprzedający po zweryfikowaniu towaru powinien zwrócić Ci wszystkie koszty wraz z kosztem odesłania na reklamację.

oznacz moderatorów