Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem i zapłaciłem natychmiast za towar , oraz przesyłkę . Sprzedawca po kilku dniach wysłał tą przesyłkę ale za pobraniem. Co mam zrobić ? Zapłacić ponownie i żądać zwrotu jednej opłaty ,czy nie odbierać przesyłki i czekać aż sprzedawca wyśle ja prawidłowo .🤔
skontaktuj się z nim w danych po zakupie masz jego telefon
sprawdź czy przypadkowo nie zaznaczyłeś " wysyłka za pobraniem" Jeśli sprzedający korzysta z automatycznego adresowania to błąd mógł wyniknąć z tego ustawienia. Jeżeli pomylił się sprzedawca to powinien wysłać ponownie.
@sneyk-s1 Nie radzę płacić drugi raz, potem prawdopodobnie będziesz miał problem z odzyskaniem jednej wpłaty.
Dziękuje