anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne pobranie pieniędzy z konta po anulowaniu zamówienia

bartektroch
#7 Wielbiciel#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dwa dni temu kupiłem przedmiot jednak chwilę później się rozmyśliłem i anulowałem zakup, na drugi dzień otrzymałem zwrot pieniędzy ale chwilę później zostały one ponownie pobrane z konta

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bartektroch Płatność do zamówienia nr c89816c1-95c1-11ec-b30b-cb08f5355782 została poprawnie rozliczona. Dlatego pieniądze zostały pobrane z Twojego konta. Sprzedający zlecił już zwrot tej wpłaty (25 lutego), więc wkrótce przelew powinien do Ciebie wrócić. 

Nie jestem w stanie zweryfikować transakcji na Twoim rachunku. Jeśli masz wątpliwości w tej sprawie, zalecam bezpośredni kontakt z bankiem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

bartektroch
#7 Wielbiciel#

Chodzi o to ze ja juz raz otrzymalem zwrot wplaty jednak zostala ona pobrana jeszcze raz

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sama została pobrana? masz podpiętą kartę, jeżeli została anulowania płatność to środki powinny wrócić.

oznacz moderatorów

bartektroch
#7 Wielbiciel#

Chyba juz wiem o co chodzi. Wczoraj przyszla mi wiadomosc ze w nastepnym dniu roboczym zostana zwrocone srodnki. Tylko zdziwilo mnie to ze jak po tej wiadomosci wszedlem na konto to mialem saldo takie jak przed zakupem. Poczekam do poniedzialku i zobacze czy sie rozwiązalo

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bartektroch Jeśli zwrot został zlecony przez sprzedającego wczoraj, jest mało prawodpodobne, że przelew już do Ciebie dotarł. 

Prawdopodobnie problem, o którym piszesz dotyczy księgowania płatności na Twoim rachunku, dlatego ponownie zalecam kontakt z bankiem w tej sprawie. Jeśli bank potwierdzi, że przelew został wysłany, zwrócony i wysłany ponownie bez Twojej dyspozycji, napisz tutaj ponownie. Będziemy dalej wyjaśniać tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

bartektroch
#7 Wielbiciel#

Poczekam do poniedziałku jeżeli pieniądze nie wrócą skontaktuje się z bankiem

oznacz moderatorów