Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 2 rzeczy. 1 zwróciłam w ciągu 14 dni. Teraz chce złożyć reklamację a nie wiem gdzie mam pobrac etykietę zwrotu?
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się ze sprzedającym. Może do jej rozpatrzenia wystarczą mu same zdjęcia reklamowanego produktu. To on ustali czy masz mu odesłać produkt.
@Client:84345145 Do reklamacji nie jest Ci potrzebny żaden kod, zwrot darmowy, Reklamacje składasz i czekasz na decyzje sprzedającego, to on ma Ci powiedzieć czego chce, może nie chcieć towaru, sprzedający zgodnie z prawe sam powinien odebrać towar na reklamację albo musicie coś ustalić, otwórz dyskusję opisz problem i czekaj.
Smart umożliwia darmowy zwrot towaru a nie odesłanie na reklamacje.
smart (może jeszcze ludzie by chcieli, żeby pieniądze dostawali za zwrot i towar sobie zachowali)
@sklep_solpio zdziwiłbyś się ile ludzi Tutaj już pytało jak mogą wypłacić pieniądze "Zaoszczędzone" przez smart 😄 Nie dość że darmowa dostawa to jeszcze chcieli te pieniądze wypłacić 😄
To normalne, jeśli kupującemu produkt nie pasuje, nie spełnia jego oczekiwań, to właściwie należałoby pieniądze zwrócić, a towar pozostawić w ramach rekompensaty, by w wolnej chwili klient może przekonał się do niego. Tu sprzedawca z środkowo wschodniej Europy jeszcze do tego nie dorósł, ale przyjdzie i pora na wyższy standard obsługi klienta.
@Halfrunt Ma dostępny zwrot którego termin jest określony przez przepisy. Klient jedną sztukę zwrócił (zakładam że wziął 2 sztuki by załapał się do smarta). Zakładam że gdyby nie darmowe zwroty to ludzie nauczyliby się czytać oferty z zrozumieniem i nie nadużywali zwrotów. Idąc Twoją logiką jeśli klient kupi 10 sztuk produktu który otrzymał w 1 przesyłce to powinien mieć dożywotnie prawo generowania etykiet darmowych do odsyłania każdej sztuki po kolei i dożywotnie prawo zwrotu pieniędzy i jeszcze zachowania produktu 🙂