anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowny zwrot

Client:84345145
#1 Nowicjusz#

Kupiłam 2 rzeczy. 1 zwróciłam w ciągu 14 dni. Teraz chce złożyć reklamację a nie wiem gdzie mam pobrac etykietę zwrotu?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Halfrunt
#20 Guru#

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się ze sprzedającym. Może do jej rozpatrzenia wystarczą mu same zdjęcia reklamowanego produktu. To on ustali czy masz mu odesłać produkt.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:84345145  Do reklamacji nie jest Ci potrzebny żaden kod, zwrot darmowy, Reklamacje składasz i czekasz na decyzje sprzedającego, to on ma Ci powiedzieć czego chce, może nie chcieć towaru, sprzedający zgodnie z prawe sam powinien odebrać towar na reklamację albo musicie coś ustalić, otwórz dyskusję opisz problem i czekaj.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

Smart umożliwia darmowy zwrot towaru a nie odesłanie na reklamacje.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

smart (może jeszcze ludzie by chcieli, żeby pieniądze dostawali za zwrot i towar sobie zachowali) 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@sklep_solpio zdziwiłbyś się ile ludzi Tutaj już pytało jak mogą wypłacić pieniądze "Zaoszczędzone" przez smart 😄 Nie dość że darmowa dostawa to jeszcze chcieli te pieniądze wypłacić 😄

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

To normalne, jeśli kupującemu produkt nie pasuje, nie spełnia jego oczekiwań, to właściwie należałoby pieniądze zwrócić, a towar pozostawić w ramach rekompensaty, by w wolnej chwili klient może przekonał się do niego. Tu sprzedawca z środkowo wschodniej Europy jeszcze do tego nie dorósł, ale przyjdzie i pora na wyższy standard obsługi klienta. 

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@Halfrunt Ma dostępny zwrot którego termin jest określony przez przepisy. Klient jedną sztukę zwrócił (zakładam że wziął 2 sztuki by załapał się do smarta). Zakładam że gdyby nie darmowe zwroty to ludzie nauczyliby się czytać oferty z zrozumieniem i nie nadużywali zwrotów. Idąc Twoją logiką jeśli klient kupi 10 sztuk produktu który otrzymał w 1 przesyłce to powinien mieć dożywotnie prawo generowania etykiet darmowych do odsyłania każdej sztuki po kolei i dożywotnie prawo zwrotu pieniędzy i jeszcze zachowania produktu 🙂 

oznacz moderatorów