Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Paczka została wysłana za pośrednictwem Orlen Paczka, ale w paczkomacie nie było miejsca, więc paczkę przekierowano do innego paczkomatu. Klient nie zdążył jej odebrać i po 20 godzinach została zwrócona do nadawcy. Jak wysłać ponownie zamówienie klienta?
Musisz wygenerować płatną nową etykietę albo niech klient anuluje zamówienie i dokona nowego zakupu - wtedy będziesz mógł do nowego zamówienia wygenerować etykietę.
Klient nie ma opcji na swoim koncie kupującego, aby anulować zamówienie. Muszę wygenerować płatną etykietę, ale jak zgłosić reklamację na zwrot kosztów do Orlen, ponieważ to ich błąd?
sprawdź historię bo ktoś tu ściemnia, na odbiór sa 3dni
Dziwne, ale paczka pojechała do nadawcy po 20 godzinach. 3 dni nie było
@Beauty_Hygiene daj numer przesyłki, bo coś tu nie gra, chociaż były przypadki z łonego, ze przesyłka z magazynu wracała do nadawcy, albo do paczek niedostarczanych😉
Nie odebrał, najlepiej ka zrobi zwrot i kupi ponownie.
@LEW433 nie "ka", tylko" jak", chyba za szybko chcesz pisać😁