anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Potwierdzenie płatności

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Źle wpisałem poprzednią wiadomość, więc piszę ponownie:

Proszę anulować zakup do którego użyłem kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Płatność nieudana10 lis 2022, 08:01.
Dziękuję.

Kolejna sprawa to zakup, który dokonałem po powyższej nieudanej płatności. Zakup powiódł się, i ma status: ,,Płatność w toku. Oczekujemy na potwierdzenie płatności''. Taka informacja widnieje od około 30 minut. Sprawdziłem saldo i kwota należna za zakup została pobrana, ale sprzedający pieniędzy tych jeszcze nie otrzymał. Co może być tego powodem?

Dziękuję.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Taki przekaz może iść do końca następnego dnia, możesz także anulować i ponowić płatność, tamta sama wróci na konto.

oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzięki, poszło. Potwierdzone.

oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Temat: ,,Potwierdzenie płatności" rozwiązany. Płatność została potwierdzona.

Proszę tylko o anulowanie zakupu do którego użyłem kodu rabatowego na 9,90 zł.

Dziękuję.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Po co zakładasz tyle wątków, pisz w jednym.

oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

ok, tak zrobię, tylko mam nadwrażliwość na oschłość. niemniej,dzięki za pomoc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jacek2072 Nie możemy w Twoim imieniu anulować zakupu, ale jeśli sprzedający jeszcze nie zmienił jego statusu możesz zrobić to sam:

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy i znajdź błędne zamówienie.
  2. Na wybranym zamówieniu kliknij Szczegóły zakupu.
  3. Kliknij [anuluj zakup].
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Dzięki. Tam nie ma opcji Anuluj zakup. Próbowałem.

oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Proszę o zwrot kodu rabatowego na kwotę 9,90 zł. Powodem zablokowania kodu była nieudana płatność (10 lis 2022, 08:01). Dziękuję.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jacek2072 Możesz podać numer zamówienia, o które chodzi?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Witam. Numer zamówienia: 634b81b0-60c5-11ed-a22b-21f3abd12ba6.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jacek2072, płatność miała status rozpoczętej, dlatego Kupon był zarezerwowany. Anulowaliśmy tę płatność, więc Kupon powinien odświeżyć się na Twoim koncie. Znajdziesz go w tej zakładce oraz bezpośrednio przy finalizacji kolejnych zakupów (po zaznaczeniu metody dostawy i płatności), w sekcji Twoje zniżki.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

jacek2072
#9 Pomysłodawca#

Wielkie dzięki. Jak zwykle, szybko i sprawnie. Nie dało się anulować zamówienia, bo nie pojawiła się nawet taka zakładka przy tym zamówieniu.

oznacz moderatorów